Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

dizlerimin bağı kesiliyor

dizlerimin bağı kesiliyor
 

Komik gelebilir ilk başta sizlere içinde bulunduğum durum.

Ve karşı konulmaz bir şekilde beni esiri yapan o duygudan nasıl olurda arınabilirim cvplarını aramam.

Heyecanla birlikte gelen ''dizlerinin bağı kesilmek'' değimiyle örtüşen ben, bu günlerde.

Elimde değil ne yaparsam yapayım takıntısı olmuş ve gitmiyor benden bir türlü bu duygu ve nasıl yeneceğimide açıkçası bilmiyorum.

Geçmiş zaman dilimiyle ve öncesinde yaşadıklarımın sonrasında nasıl yok olduğunu düşünüyorum...

''zaman, sadece birazcık daha zaman'' diyorum ama bitsin istiyorum artık.

Aşk değil bu yada sıla özlemi.

Aklına düşer ya biri tuhaf bir duyguya kapılırsın tam görmeden görürmüş gibi...

İstemiyorum aslında görmek onu, ama görebilme mecburiyetim var.

Gitmek istemiyorum oraya, ama gitmek zorunluluğum var.

Mecburum yani.

Ve daha gitmeden, görmeden, yüzleşmeden kendimle sonrasında olacaklara dair işte o misal dizlerimin bağı kesiliyor.

Her başlangıç güzel olmak zorunda değil her biten şeyinde sonu hüsran olmayabilir.

Ama ne başlangıçlar ne bitişler benim umrumda.

Sadece bu duygu nasıl bitebilir?

Şiir yazıyorum, resimler çiziyorum, kitap okuyorum, alışveriş yapıyorum tutunmaya çalışıyorum ne varsa meşguliyetimi artıran tüm nedenlerle dolu bu hayat'ta.

Zaman oluyor unutuyorum ama yaklaştıkça o mecburi ahval, bende derman bırakmıyor.

 
Toplam blog
: 14
: 444
Kayıt tarihi
: 15.02.09
 
 

Hiç birşey ayağınıza gelmez, en azından iyi olan hiç birşey. Herşeyi gidip almanız gerekiyor Charles..