Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Dizüstü bilgisayar

Ve sonunda oğluma dizüstü bilgisayar aldık.
Oğlum, Ege Üniversitesi Makina mühendisliği ikinci sınıfta okumakta. Evde masa üstü bilgisayarımız vardı. Ancak okuduğu bölüm gereği çizim yapamıyor, okula götürmesi gereken günlerde götüremiyordu. Küçük bir araştırmadan sonra, BİMEKS den almaya karar verdik. 7.Mart 2008 cuma günü Bornova Forum Bimeks şubesine gittik. Elemanları başta çok ilgiliydiler. Bize almamız için, promosyon olan bir dizüstü bilgisayarı önerdiler.

Aradığımız özelliklere ve bütçemize uygun olması nedeniyle almaya karar verdik önerilen bilgisayarı.Ben bilgisayarı görebilirmiyim dediğimde, bana herhangi bir bilgisayarı göstererek, işte almak istediğiniz bilgisayarın benzeri dedi çalışan eleman.Mağazanızda bulunuyor mu? diye sorduğumda ise, evet yanıtını aldım.Parası ödendi.Artık bilgisayarımız bizim oldu diye düşünürken, çalışan eleman bilgisayarın mağazalarında olmadığını, Bornova Kipa Bimeks Şubesinden kendi olanaklarımızla gidip alabileceğimizi söyledi.O an var ya , hepsini boğabilirdim.Müdür yardımcısı ve diğer yetkililerle konuştum. Ancak sorun çözülmediği gibi, bizimle ilgilenen eleman yok olmuştu.

Hiç kimse ilgilenmiyordu.Sonuçta , inatla oradan ayrlmayacağıma, gerekirse tüketici haklarına başvuracağıma ve ne gerekiyorsa yapacağımı kesin bir dille ifade ettim.Uzun bir beklemeden sonra ( 3 saat) bilgisayarı getirip bize teslim ettiler.Saat 14.00 da girdiğimiz Bornova Forum BİMEKS den 17.00 da ayrılıyorduk. Benim tansiyonum yükselmiş bir vaziyette.
Ve diyorum ki, eğer yolunuz Bornova Forum Bİmeks e düşerse benim gibi zor durumda kalıp üzülmeyin.

sevgiler, saygılar..
 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..