Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '13

 
Kategori
Sinema
 

Django Unchained – Zincirsiz

Django Unchained – Zincirsiz
 

 

Quentin Tarantino filmlerini 2 kere 2 dört eder mantığı ile izleyemezsiniz; filmlerinin genelinde sahnelerle alabildiğine oynamak ve konudan ziyade izleyiciyi o sahnelere odaklamak vardır tarzında bu nedenle Dijango Unchained filminde de filmin adını neden Dijango belirlemişki Calvin Candie karakteri olmasa Dijango vahşi batıda parande de atsa filmin bir anlamı yoktur deseniz de Tarantino böyle uygun görmüş bize fazla laf düşmez.
 
Efendim film Alman asıllı ödül avcısı Dr. King Schultz ile köle Dijangonun yolunun kesişmesi ile başlıyor ve Dr.King aradığı iki kaçağın eşgalini belirlemek için Dijangodan yardım almaya çalışıyor sonra adamları bulup hakladıktan sonra o kendi çıkarından ileri bir adım atmayan Dr. King nasıl oluyorsa Dijango'nun köle sevgilisini bulmak için ona yardım etmek istiyor ve bu kezde yolları Calvin Candie ile kesişiyor, sonrasında Dijango nerdeyse batının bütün kötü karakterlerini yok edecek bir aslan parçası kesiliyor.
 
Filmde üç karakter gerçekten çok iyiler; Dr.King, Calvin Candie ( leonardoDicaprio) ve Candyland çiftliğinin yaşlı hizmetçisi. Bu üç karakterin rol kesmesi gerçekten akılda kalıyor fakat gerisi biraz basite kaçmış kovboy filmi görüntüsünde hatta filmi izleyip İMBD puanının 8.7 olduğunu gördüğümde "Sanırım bir bölümüne bu puanı verdiler" diye düşündüm. 
 
Filmin sonu gerçekten çok alalacele yapılmış diye düşünüyorum; bir çok kovboy filmine göre daha basitti. Yine de kovboy filmi özlemiş izleyiciler için iyi bir seyir olur.

Bu blog Sinema sitesinde de yayınlanmaktadır

 
Toplam blog
: 251
: 916
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

İ.Ü Edebiyat Fak. Coğrafya bölümü mezunuyum. Lise, üniversite ve  öğretmenliğim boyunca yaşamı şi..