Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '12

 
Kategori
Eğlence - Hobi
 

Do Re Mi... Çok keyifli...

Sesi güzel olanlardan değilim. Bir oktavla sınırlı notalardan oluşan şarkıları çok da güzel seslendirebiliyorum. Hem de öyle bir zevk alıyorum ki, içimden kahkaha atan bir sürü kukla fırlayacakmış hissiyatına kapılıyorum. Solistin sesi benim sesimi bastırdığı sürece ses tellerimi yontarak şarkıyı haykırmak boyut değiştirmek gibi bir şey. Hele de şarkı en sevdiklerim arasındaysa herkes sussun lütfen, biz şarkıcı arkadaşla kopup gideceğiz bir beş dakika...

Evde veya konserlerde bu haz sonuna kadar yaşanabiliyor. Eller içgüdüsel olarak havalanıyor, sonra şarkıyı kendim bestelemiş, sözlerini bizzat kendim yazmış gibi en içten halimle eşlik ediyorum. Ama karaoke gecelerinde durum biraz farklı. Dengeleyici bir ses unsuru olmayınca şarkı alıyor başını gidiyor biz nereye götürürsek. Biz diyorum, bu fukara sesimle o sahneye "ben" olarak çıkamadım henüz. Eh hal böyle olunca, biz mikrofon tutucular kendi sesimizi duymayarak eğleniyoruz, etraftakiler de "ıyyy bunlar ne böylee, gerçek mi bunlaaar" diye acıyarak bizi izliyor. Hele de şöyle Şebnem Ferah falan gibi tiz haykırışlar söz konusuysa, özellikle yakınımızda bulunan seyircilerimiz kaçacak delikleri keşfe girişiyorlar.

Bir de otobüs veya dolmuşta giderken kulaklığımı takıp şarkı dinlediğim zamanlar var ki, onlar her zaman diğerleri kadar eğlenceli olmuyor. Havada güneş varsa, içimde gereksiz mutluluk kıpırtıları uçuşuyorsa, bir de duymak için can attığım bir şarkı çalmaya başladıysa, vay halime... Acil eylem planı devreye girer ve sırayla içimdeki kahkahacı kuklaları saklamaya, öne geriye oynayan başımı sabitlemeye, ağzımı kapalı tutmaya bir de havada parandeler atmamaya çalışırım. Müziğin sesini iyice yükseltip etraftakilerin beni anlamasını sağlamak bazen işe yarar ama yaş ortalaması 80'in üzerindeyse pek şansım yok demektir. O zamanlarda hedefe kitlenip bir an önce eve ulaşmak, şarkıyı orada haykırmak en iyi yol. Komşuların etrafta olmaması tercih sebebi tabi...

Eh bu kadar moda girmişken en sevdiklerimden bir şarkı patlatayım o zaman ... en güzel sesimle herkese gelsin ...........

 
Bu akşamüstü yine beeen otururkeeeen penceremdeee
Yorgun güün sırtııımdaaa 
Sağda soldaa insanlaaar görüyoruum hepsi birdeeen koşuyorlaaar
Mutlu yaarınaaaaaaaa
Birkaç gün evvel olsaydıııııı
Ben de koşardım oonlarlaaaaaa
Bugün beeen kaybettiiimm benim içiiin yarın olaan tek sevgiiiyii kiimeeneee
Şimdi been gülüyoruuum herşey tatsııız ve anlamsııız

Bugüün aartık yaaarındaaaan baaanaaaneeeeeee

 
Toplam blog
: 13
: 942
Kayıt tarihi
: 18.07.12
 
 

Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi seven, balık burcuna ait olduğundan hayallerinden vazgeçemeyen, bir ..