Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Doğa!

Doğa!
 

Bu çimenin üstünde biraz duralım 
ben yeşili görmeden büyüdüm 
yeşili görmeden ölmek istemem 
ne olur yeşili görelim. 
 
bir kuşun kanadından öpelim 
bir kuşun gümüş kanatlarından 
kuş seslerini duymamış olanlarımız var aramızda 
ne olur kuş sesini duyalım. 
 
şu çeşmenin başında biraz oturalım 
ben avuçlarımdan su içmedim daha 
avuçlarımın tadı nasıl bilmem 
ne olur su içelim. 
 
bu bulut benim olsun bana benzeyen 
şu bulut senin olsun sana benzeyen 
o bulut bizim olsun bize benzeyen 
ne olur bulutları sevelim.
 
 
 
Milliyet Video'da '' Dünyadan İniyorum '' isimli videomu izleyebilir,
kendi sesimden bu şiirimi sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.
Diğer şiirlerime;
adresinden ulaşabilirsiniz.
Şiirle kalın...
 
Toplam blog
: 12
: 374
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

1988 yılında Kayseri'de doğdu. Afyon Kocatepe Üniversitesi Protez- Ortez bölümünü bitirdi (2009) ..