Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mart '21

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Doğa'da Nefes Aldım...

 
                                                          Doğa’da nefes aldım...
Doğa ile iç içe çok güzel bir gün geçirdim... 
 
SEVGİLİ OKUYAN: Doğanın ortasında sonbaharın son demlerini yaşadığımız bol güneşli güzel bir günde mavi gök kubbe altında bir taraf orman, bir taraf dağ, tepe, ova, göl. Bendeniz en büyük özlemim olan maviyle, yeşille, suyla, toprakla, canlılarla, doğal yaşamla bütünleşiyorum. Bir günde olsa ait olduğum yerde sevgili yudumdayım. Ne çok bahtiyarım bugün doğadayım.
 
BİZ İNSANLAR Kİ, kendisinden kopup geldiğimiz doğayla aramızdaki birebir yakınlığı bir tür iyileştirici ve huzur veren güçlü ve sağlıklı enerjiye dönüştürmeyi başardığımızda tıpkı bugün benim yaptığım gibi doğanın içinde var olan benzersiz nimetler sayesinde temiz havayı bol bol içime çektim. Benimle birlikte pek çok canlıda sineğinden böceğine, arısından karıncasına, kuşuna kadar baktığım, gördüğüm her yerde bana arkadaş oldular. Bu nedenle bu güzel doğa ortamında geçirdiğim harika bir günün ardından tüm hayvan dostlarımıza da, kalpten teşekkür ediyorum.
 
ŞUNU, ÇOK İYİ ANLAMALIYIZ: Daha sağlıklı bir hayat ve çocuklarımıza ve gelecek kuşaklara yaşanabilir güzel bir çevre bırakmamız hiç şüphesiz bir değerli istek olduğu kadar bir insani görevdir de. Doğa beden, ruh, zihin sağlığı demek. Günümüzde doğanın sevgili ile kuşatılması ve korunması için gerekli özen azami surette gösterilmelidir.
DOĞAYI UNUTMAYIN VE HEP HATIRLAYIN: Tükettiğimiz yiyecekler, içtiğimiz sular. Kısaca her şey doğadan. Doğa bize karşı bu kadar cömert.  Bizim de ona karşı en az o kadar merhametli ve dost olmamız davranıyor gerekiyor. Bu nedenle her fırsat bulduğumuzda doğa ile iç içe yaşamayı ilke edinelim, doğayı kendimiz kadar sevelim, koruyalım, gözetelim.
 
TEŞEKKÜR ETTİM: Doğada nefes aldım, Başlığıyla yazdığım fotoğraflı köşe yazım, AHA ACAR HABER AJANSI'NDA, Son Dakika Yayımlandı. AHA ACAR HABER AJANSI'NA, çok teşekkür ediyor, yayın hayatında çok başarı diliyorum.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..