Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '13

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Doğada Mutlak Sessizlik

Doğada Mutlak Sessizlik
 

Doğada Mutlak Sessizlik


MUTLAK SESSİZLİK

Çadırda yağmuru dinledim uzun süre, sonra orada kalmaktan sıkılıp su geçirmeyen pantolonu ve yağmurluğu giyip dışarı çıktım, yağmur şiddetini azaltmıştı biraz.

Bulunduğumuz çukur yerden tepeye çıktım ve tepenin ardındakigeniş çukur alana inmeye karar verdim.Tepeye doğru çıkarken yağmur iyice azalmıştı ve tepeden arka tarafına doğru inerken tümüyle kesildi.

Geniş çukur alan yuvarlak tepelerle çevriliydi ve ileride, bulutların içinde Kızlarsivrisi Dağı tüm heybetiyle karşımda duruyordu.

Islak otların ve gevenlerin arasında tepeden aşağı inerken duyduğum tek ses sadece ayak seslerimdi.

O kadar sessiz ve ıssızdı ki, rüzgarın sesi bile yoktu.Ayak seslerim boşlukta asılı kalıyordu. Çukurun ortasına doğru bir yerde durdum.

Öylesine sessizdi ki, sanki bulunduğum çukur bölgeyi saran tepeler tüm sesleri dışarıda tutuyor gibiydi.

Doğada çoğu kez hiç bir ses olmasa bile rüzgarın kulaklarımdaki hafif uğuldamasını duyardım ama orada, mutlak bir sessizlik vardı. Uzun süre öylece durup o mutlak sessizliğin varlığını algıladım.

Bulunduğum yerden öteye ıssız ağaçsız tepeler, ovalar, yine tepeler ve yine bozkır ovalar ve dağlar uzanıyordu ve ben tüm bunların ortasında mutlak sessizlikte duruyordum.

Herşeyin boşlukta asılı kaldığı, sonsuz bir sessizlikte...

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=547060092020975&set=a.349246925135627.80220.349230845137235&type=1&theater

 
Toplam blog
: 191
: 1283
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Başlangıçta sadece su ve onun üzerinde salınıp duran sis mevcuttu.  Baba Apsu ortaya çıktı ve tat..