Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '21

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Doğada Sabah Yürüyüşü...

Önceki gün doğada sabah yürüyüşüne çıktım. Her taraf yemyeşil, erken gelen bir bahar. Yol kenarlarında yeşillikler arasında, yer yer papalar açmış. Baharın müjdejisi kırmızı laleler var. Dayanamadım 8-10 tane kımızı lale  topladım.

Hava sıcaklığı mevsim normallerin üstünde... Tahmini 20 derece civarında. Temiz çam kolulu havayı cigerlerime çekerek, 2.980 adım atmışım. Saydın mı diye sormayın bana. Adım Sayar (Pedometre) diye bir aletim var onu belime takmıştım. Dönüşte baktım. Kilometre olrak 1,6 km gösteriyor. Aletin güzelliğine bakın ki, 61 kalori yaktığımı yazıyor.

Bu sabah yürüyüşünü aç karnına yaptım. Uzmanlar da bu tür sabah yürüyüşlerinin kahvaltı oncesi yapılmasını öneriyor. Biraz yoruldum ama, oldukça keyifli bir yütüyüştü. Keşke her sabah yapabilsem. 4 yıl önce bir bel ameliyatı olmuştum. Bu nedenle sabahları kaltığımda ayak tarakrında inanılmaz uyuşukluk ve ağrı oluyor. Belden geldiğini biliyorum. Jel kremlerle ayaklarımı ovup, yumaşıtıyor sonra üstüne basbiliyorum. Bu ağrı nedeniyle de her sabah bu tür yürüyüşleri yapamıyorum.

Dönüşte güzel bir sabah kahvaltısı yaptım. Üstünede işyerimde, az şekerli bir sabah kahvesi içtim.

Hepinize Allah sağlık ve ağız tadı versin.

Sevgi ve Saygılar

Abdurrahman Balcılar

 

 
Toplam blog
: 2032
: 2969
Kayıt tarihi
: 18.06.12
 
 

Emekliyim. Doğayı, Sabahın erken saatlerinde doğada yürümeyi, Hayvanları, bilhassa köpekleri çok se..