Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '16

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Doğal Cilt Bakımı Nasıl Yapılır?

Doğal Cilt Bakımı Nasıl Yapılır?
 

Arı Sütü


Arkadaşlar uzun bir aradan sonra tekrar merhaba,

Bugünkü konumuz en hassas bölgemiz, cildimiz. Aslında sağlık açısından da çok önemli yere sahip olan cildimize, ihtiyacı olan bakımı herzaman gösteremiyoruz.Biz bayanlar bu konuda çok relax davranıyoruz. Sabah duş alıp, yada gece yatmadan önce makyaj temizleyicisiyle yüzümüzü temizleyip, direkt yatağa atıyoruz kendimizi. Fakat hayatımızı kolaylaştırmak bizim elimizde,sizlere bunlarla ilgili bir kaç ip ucu vereceğim.

Biliyoruz ki arıların salgılamış olduğu petek,bal,süt gibi tüm nimetlerinden gıda olarak yararlanıyoruz.Peki cildimiz ile ne alakası var derseniz çok alakası var, bal ile maske yapıyoruz, petek ile peeling hazırlıyoruz, sütünü cildimizin çeşitli rahatsızlığı olan bölgelerinde kullanabiliyoruz. Örn: (sedef hastalığı,kabuklanma,yanık) gibi ama bunları bir araya getiren piyasada çeşitli kremlerde var.Ben yaklaşık 2 haftadır egyptian magic all purpose skin kullanıyorum gerçi ürün çok yönlü yüzünüze cildinize saçınıza yaralarınıza hatta güneş yanıklarınıza bile kullanabilirsiniz, fakat ben çok farklı bi amaç için kullandım ve oldukça başarılı buldum, sonuçlarınıda almaya başladım.Benim basen bölgemde kilo alıp vermekten dolayı ciddi anlamda selülitler oluşmuştu, ve bir türlü yok edemiyordum arı ürünlerininde içerisinde bulunduğu bu krem selülitlerime oldukça iyi geldi, vazgeçemeyceğim ürünler arasında yerini aldı.Sizin de bu gibi sorunlarınız varsa eğer arı ürünlerini kullanmanızı öneririm. Umarım yazım faydalı olmuştur şimdiden okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgiler,

 
Toplam blog
: 12
: 2116
Kayıt tarihi
: 11.09.13
 
 

Merhabalar ben Özge; Anadolu üniversite.Radyo ve televizyon programcılığı 2.sınıf öğrencisiyim. B..