Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '09

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Doğal hayatı rahat bırakın

Bugün bir ileti geldi açtım baktım, ama inanın ağlayarak, dehşet içinde.

Böyle hunharca birşey yapmaya kimsenin hakkı yok. Nasıl vicdandır? Elleri bunu yaparken hiç mi titremez?

İletide o güzelim fok 'ların nasıl vura vura öldürdüklerini ve kürklerini nasıl? yüzüp çıkardıklarını gösteriyordu.

Soruyorum sizlere arkadaşlar böyle bir vahşete kimin yüreği dayanabilir?

Benim nezdimde ha insana bunları yapmışın, ha hayvana, olmaz böyle şey.

Norveç ve Kanada'da bu iş turizm olarak yapılmakta, buna nasıl göz yumuluyor? hayvan canından oluyor.

Birkaç kendini bilmez kokoş kürlerini giyip hava atsınlar diye kaç?canlının canını alıyorlar.

Birde NORVEÇ VE KANADA bu caniliği spor olarak adlandırmış.

Vindansızlar, caniler, kansızlar........................

Bırakın hayvancıklar doğal hayatlarında rahat yaşasınlar, bu işin turizmi olmaz, günahtır.

Canlı canlı kafalarına vura vura öldürmek nasıl? bir zevktir.

Zaten bütün canlıların soyları tükenmekte, bırakın da yaşayabildikleri kadar yaşasınlar.

Onlara eziyet ederek öldürenlere hayvan demek lazım, çünkü fokların kimseye zararı olmaz, olamaz.

O kadar sinirlerim bozuldu ki neyi, nasıl? yazdığımı bilemedim.

Bırakında maviliklerle rahat rahat yaşasınlar.

Kıymayın o iri gözlülere......

Morluklardan kurtarın, maviye doğru açılsınlar......

Yaşamak sizlerin, bizlerin olduğu kadar onlarında hakkı......

Bütün canlılar sağolsunlar.....

Bugün dünden beri morlara büründüm, hep bu olay gözümün önünde.

Bırakın bırakında kendi mekanlarında yaşasınlar.

Bütün canlıların doğal hayatlarında yaşayabilmeleri umuduyla.

3NF

 
Toplam blog
: 40
: 762
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

1960 doğumlu, ilkokulu Zühtüpaşa İlkokulu'nda bitirmiş, orta öğremimini Çamlıca Kız Lisesi'nde alt..