Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Doğalgaz zammı öncesi Kızılay’da kuyruk

Doğalgaz zammı öncesi Kızılay’da kuyruk
 

Perşembe günü Kızılay’a indiğimizde doğalgaz kuyruğuna girdim. Bir arkadaşım kartına doğalgaz yükletecekti. O sırada ben, Ankara’da hala eski sayaç kullanan azınlıktan biri olduğum için ne kadar şanslı olduğumu farkettim.

O gün o kuyrukta bekleyenler yüzde 22, 5 kazançlı çıktılar, çünkü bugün yüzde

Ankara’da yeni doğalgaz abonesi olan bir yurttaş, ön ödemeli kartlı bir sayaç almak zorundadır. Bu durum Ankara’nın 14 yıllık belediye başkanı Melih Gökçek’in Ankaralılara bir zulmüdür. Zorlamayla o sayacı alırken bir çuval da para öder.

Kızılay’daki metro istasyonundaki büyük boşlukları kıvrıla kıvrıla dolduran kuyrukları görünce o metro istasyonunu yapan Murat Karayalçın’ı anmadan yapamadım. İleriyi çok iyi görmüş. Ankara’nın uzun kuyruklu günlerinin geleceğini bilmiş ve Kızılay metro istasyonuna kocaman meydanlar yaptırmış. Yoksa o kadar doğalgaz kuyrukları nerelere sığardı? O kadar kart doldurma yerleri nerelere sığardı?

Ankara'da doğalgaz ve su için ön ödemeli sayaçlar insanlara gereksiz bir eziyettir. Her aboneye iki seçenek tanınmalıdır:

1. Kullandıktan sonra ödenen klasik sayaç
2. Ön ödemeli sayaç

Hangisinin seçileceğine belediye değil kullanacak kişi karar vermelidir.

Ankara, 1 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..