Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Doğduğuma pişmanım, sevdiğime asla...

Doğduğuma pişmanım, sevdiğime asla...
 

Yaşadığın şehrin sokaklarında
Yüzüme gülecek yüzler aradım
Taşları okşayan topuklarında
Maziden yapışmış izler aradım

Aşkolsun bu şehir saklıyor seni
Güneş desen şimdi gitti gidecek
Kaldırım taşları vermez gölgeni
Hayale kapılmış umut bitecek

Yorgunum bu şehrin boş yollarında
Lüx mağazaları tel tel taradım
Bir el aradım kapı kollarında
Telini turunç dalında aradım

Dizlerde yorgunluk aksar ayağım
Aptala malûm olurmuş gibi
Bir çekiç sesini aldı kulağım
Acı haberleri verirmiş gibi

Olamaz desem de çıktın karşıma
Başkalarına benzemez adın
Künyeni kazmışlar mermer taşına
Güle güle sana ey yüce kadın

Göbeğim kesilmiş paslı makasla
Çok tokatlar yedim yılmadım asla
Mutluluk bir rüya ömre kıyasla
Doğduğuma pişmanım sevdiğime asla
 
Toplam blog
: 163
: 1230
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

1941 yılında Trabzon'da doğdum. 1961 Erzurum Yavuz Selim İlköğretmen Okulunu bitirdim. 1965 A..