Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Doğdum / Sevdim / Öldüm

Doğdum / Sevdim / Öldüm
 

hiç vazgeçmedim ki...


En kısa an'dı 

Doğum-ölüm arası 

Seni sevmekten başka 

Y a ş a y a m a d ı m k i  

 

* * * 

 

Doğdum / Yoktun / Öldüm 

Göz açıp kapama aralığıydı 

Yokluğun yoksulluğuma 

Bir var bir yoktun 

Sevemedim ki 

Y o k l u ğ u n d a n  

 

* * * 

 

Doğdum / Özledim / Öldüm 

En uzun an'dı 

Bitmeyen 

Doğurduğun özlemleri göğsüme bırakman 

En ıslak zamanlarıydı ömrümün 

Ö z l e m i n 

İşte sevgili 

Yokluğuna özlemlerimi eklerken 

Y a ş a y a m a d ı m  

Ben o uzun 

Ben o kısa anlarda 

Hep seni 

Tek seni 

S e v i y o r d u m.  

 

 

 

 

Olgun Ekinci / Şubat - 2011 

 
Toplam blog
: 111
: 726
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Adana doğumluyum halen bu kentteyim.. Marmara Üniversitesi İşletme mezunuyum. Deneme ve şiir yazıy..