Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '16

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Doğru bildiğin yoldan şaşma

Doğru bildiğin yoldan şaşma
 

DOĞRU BİLDİĞİN YOLDAN ŞAŞMA


Hep denedinHep yenildin. Olsun. Yine deneYine yenil. Daha iyi yenil.”

Samuel Beckett

Her insanın hayatında hedefi olmalı. Hiç yılmadan azimle gayretle o yolda istikrarlı bir şekilde yürümeli. El alem ne der, çevre ne der diye çok fazla böyle bir kaygıya kapılmamalı insan. Eğer kafasına koyduysa, vicdanı rahatsa, ben bu işi yaparım diyorsa hiç kimse durduramamalıdır onu. En azından başaramasa bile ‘Şansımı denedim, nasip değilmiş’ der ve geçmişten dolayı pişmanlık duymaz. Hedefine yürürken insan tabii ki ucunda ölüm varmış gibi yürümemeli. ‘Gayret kuldan, takdir Allah’tan’ demeli. Hedefine yürürken zamanı, hayatı akışına bırakabilmeli. Hani küçük bir hikaye vardır konumuzu aydınlatacak. Büyük bir kedi kuyruğuyla oynayan küçük bir kediye sormuş:Neden kuyruğunla oynuyorsun?
Yavru kedi cevap vermiş:
- Bir kedi için en güzel şeyin mutluluk, mutluluğunda kuyruğum olduğuna karar verdim. Bu nedenle onu kovalıyorum. Yakaladığımda mutluluğa kavuşacağım.
Bunun üzerine yaşlı kedi şöyle demiş:
- Gençken bende mutluluğun kuyruğum olduğuna karar vermiştim. Ama şunu fark ettim; ne zaman onu kovalasam benden uzaklaşıyor. Ne zaman kendi yoluma gitsem hep peşimden geliyor.(1)

     Hedef yolculuğumuzda ilerlerken rabbimize dua etmeyi unutmamalıyız. Rabbimizin yardımı olmadan hayatın hiçbir yerinde başarılı olamayız. Rabbimizden yardım istediğimizde onun izni ile hedef yoluna daha emin adımlarla ilerleyeceğiz.

   Hayatta SEVMEKTEN, GÜLÜMSEMEKTEN ve de HEDEFLERİNİZDEN ASLA VAZGEÇMEYİN

 

 

 

     KAYNAK

(1)  https://www.papiroom.com/524857575353_kissadan-hisse

 
Toplam blog
: 358
: 662
Kayıt tarihi
: 22.12.12
 
 

4 Aralık 1982'de Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde doğdu.Tavşanlı Fevzi paşa ilköğretim okulu,İmam h..