Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DOĞRU SİYASETE DÖNELİM

TÜRKİYE DOĞRU SİYASETTE YÜCELİR

Siyaset

Bir bilimsel yapıdır

Doğru yapılırsa

Ülkeyi yüceltir

Yanlış yapılırsa

Ülkeyi sorunlar yumağı yapar

 

Bu bağlamda

Ülkemiz siyasetine bakarsak

Siyasetimiz

Yanlış siyaset

 

Yanlış siyasetin

En önde gelen belirtisi

Siyaseti öfkenin yönetmesidir

 

Şöyle bakın bakalım

Öfkeyi yutmuş siyasetçi oranı kaç

Benim saptamam 0/010’u geçmez

Bu durum

Arızalı durumdur

Bu siyasetin ülkeye faydası olmaz

Nitekim olmuyor işte

 

Açıkça görülüyor ki

Ülke siyasetçilerinin çoğu

Birbirlerine selam vermiyorlar

 

Böyle siyasi yapı

Ülke sorunlarını

Birlikte saptayıp

Birlikte çözüm arayıp

Ortak paradigma yaratıp

Çözüm bulamazlar

Ki

Bulamıyorlar

 

Bugünkü

Siyasetçi guruplarımız

Birbirlerine öfke yağdırmaktan başka

Bir şey yapmıyorlar

 

Bu durum

Siyaset bilimine ters düşer

Çözüm değil

Çözümsüzlük üretir

 

Oysa

Siyasetin amacı

Ülkede her konunun güzelleşmesidir

Eksik gedik bir şey bırakmamaktır

Ülke halkını

Mutlu müreffeh şekilde yaşatmaktır

 

Bunun yolu da

Ülkede görüş birliği yaratıp

O saptamayı uygulamaya geçirip

İşi sorunsuz yürütmektir

 

Doğru siyaset

Sorunsuzluk yaratıp

Bunu gelecek zamanlara yayıp

Daima güzel ülke yaşamı yaratmaktır

 

Ben bugünlerdeki

Siyaset çalışmalarımızı görüp

Üzülüyorum

Aynı soyun

Aynı ülkenin insanları

Nasıl oluyor da

Bir türlü öfkesini yenip

Saygı sevgi akıl bileşkesinde çalışıp

Ülkeyi

Her gün adım adım

Daha güzele yürütemiyorlar

Anlayamıyorum

 

Bugünün koşullarında

Birlik beraberlik içinde

Çözülemeyecek ülke sorunu olmaz

Siyasetçi bunu bilecek

 

Bütün iş

Ülke sevgisini

Ciddi şekilde yaşamak

Sevdiği ülkeyi

En güzel ülke yapmak için

Varını yokunu ortaya koyup

O ereğine ulaşmaktır

 

Yani canlarım

Türk siyasetçisi

Gerçek anlamda

Türk Ülkesini seven olacak

Türklüğü sevecek

Her yurttaşla

Sıcak ve samimi ilişki yaşayacak

 

Bakın görün o zaman

Yerlerde sürünen ülke olacak mı

Olmayacak

 

Çünkü

Herkes her şeye

Dört elle sarılacak

Sorun yaratmayacak

Sorun çözen olacak

 

Dilerim

Türk siyasetçisi

Beni anlar

Doğru siyasete yönelir

Ülkeyi dünya cenneti yapar

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..