Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Doğru yol bu mu sizce?

Büyüklerimiz ;

Bizlere doğru yolu gösterdiğini zanneden büyüklerimiz (bazılarınızdan af dileyerek yazıyorum bunları)

Hep doğruları onlar bilirler. Kendilerince doğruları vardır; bizden bunu böyle kabul etmemizi isterler;

Bakın öğrettikleri arasında neler var büyüklerimizin;

· Sokağa çöp atma, tükürme, sigara izmariti atma, vs…

· Ağza alınmayacak küfürleri öğretme,

· Yalan söyleme; bazı yalanların beyaz yalan olduğunu öğretme( bu bizi yalan söylemeye alıştırır.)

· Birbirimizin arkasından dedikodu yapıp; eleştirme, yüzüne karşı söyleyememe

· Bak ben yanlış yapıyorum; sen beni örnek alma; başkalarını örnek al diyerek kendini avutma( iyi de sevgili büyüğüm ben seni örnek almayacağım da kimi örnek alacağım)

· Yapılacak bir işi zamanında yapmayıp son güne bırakmayı aşılama

· Ben kazanamadım, komşumda kazanmasın mantığını gütme( ne bana; nede komşuma)… vb gibi daha niceleri...

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..