Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Doğru Yolu Bul Yönetenim

Bugünlerde
Ülkemiz için yollar karıştı
Birçok yol çıktı önümüze
Hangisi doğru
Hangisi yanlış
Hiç de belli değil görünüyor
Tabii
Sıradan insanlara bu görüntü
Düşünce derinliğinde
Bu yollar nereye çıkar belli oluyor
Türk halkı
Yöneteniyle sıradan insanlarıyla
Bu işe takmalı kafasını
Takmalı ki
Yönetenin de takmasını istemeli
Bugünkü yönetenimiz
Bu konuda derin düşünmüyor
Derin düşünmediğinden dolayı da
Türkiye yanlış yola giriyor
Girilen yol çıkmazlara götürüyor bizi
Ben bu konuda şunu söylüyorum
Çağımız bilim çağı
Bilimle çözülür her sorun
Bilimin gösterdiği yol doğru yoldur
Biz de bilimin gösterdiği yola gireceğiz
Bu yolda yol alacağız
Güzelliklerle buluşup mutlu olacağız
Örneğin ekonomimiz
Bilimsel ekonomi olacak
Ekonomi bilimle çalışacak
Ekonomik sallantılar görülmeyecek
Yaşanmayacak
Bunun için de
Ekonomimiz bilimsel kurula teslim edilecek
Yönetenimiz o kurulun ardında olacak
Yapılacakları eksiksiz yapacak
Ben bu konuda şaşırıp kalıyorum ya
Şu bilim çağında temeli bilim olan ekonomi
Sallantı yaşar mı ya yaşamaz
Yönetenin
Bunu kabul edip hemen yola koyulması lazım
Şurası çok açık ki
Ekonomisi düzgün işleyen ülkenin bileği asla bükülmez
Bu ülkenin iç barışı dış barışı gerçektir
İç ilişkiler ve dış ilişkiler doğru yolda yol alırlar
Ben şunu diyorum
Ülkeyi yöneten her şeyi bildiğini sanmamalı
O sadece bilen insanları arayıp bulmalı
O insanları işin başına geçirip
Onların düzgünce çalışmalarını sağlamalıdır
Daha başka bir şey de gerekmez zaten
İş bilen insanlarla çözülür
İş bilen insanlarla hep doğru yol alır
İş bu noktaya gelebilmekte canlarım
Bunu da biz halk sağlayacağız
Yönetene doğru yola gel diyebileceğiz
Ve onu doğru yola getirip
İşleri güzel işler hale getireceğiz
Bu böyle yok bundan başka yol
Ülke bilen insanlara teslim edilecek o kadar
Bu allak bullak ekonomiyle bir yere varılmaz
Düzgün ekonomi gerekir ülkeye
Üretim tüketim dengesi kurulacak
Dış satım dış alım dengesi gerçekleştirilecek
Türk parası yabancı paralar karşısında
Küçüldükçe küçülmeyecek
Bunları da işte o bilimsel kurul yapacak
Öncelikle piyasada para sıkıntısı yaşanmayacak
İnsanlar alışverişlerini normal şekilde yapacaklar
Mal üretenin elinde kalmayacak
İş yerleri kapanmayacak
İnsanlar işsiz kalmayacaklar
Benden bu kadar


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..