Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ocak '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

DOĞRULARIN TÜRKİYE'Sİ OLALIM

Evet

Sevgili ülkedaşlarım

Evet

 

Ben

Bu ülkenin bir sevdalısıyım

 

Bütün benliğimle

Düşünsel olarak

Söylemsel olarak

Davranışsal olarak

Onu

Daha güzel yapmayı hayalliyorum

 

Öncelikle

İlişkilerimizi güzelleştirelim diyorum

Tatlı dil

Güler yüz

Samimiyet

Doğru sözlülük

Hak yememek

Emeğe gerçek değeri vermek

Bilime yakın durmak

Çalışmaların

Bilimle ilişkili olmasını sağlamak

Çok

Çok

Çok ileri noktalarda olmalı

 

Saygılı

Sıra bilincine uygun davranmak

Çok

Çok

Çok ileri durum almalı

 

İnsanlarımız

Kasıtlı hareketten kaçınmalı

Yapılan yanlışta

Öncelikle kusur aranmalı

Kasıt aranmamalı

Kusur bulunup giderilmeli

İşler yoluna girdirilmeli

 

Ülkede

İnsanlar arası

Dayanışma

Paylaşma

Birlikte üretme

Bu üretimden herkesin

Eşit yararlanması değer görmeli

 

Ekonomik çalışmalar iyice gelişmeli

Ekonomimiz üreten ekonomi olmalı

Üretim tüketim dengesi gerçekleşmeli

İthalat ihracat eşitliği yaşanmalı

Dış borç ödenemez hale gelmemeli

 

Ülkemizde

Ayrımcılık

Ayrılıkçılık

Asla değer görmemeli

Şu PKK sorunu

Halkımızla beraber kolayca çözülmeli

Türk Halkı

Bir bütündür

Bunu bilip buna göre davranılmalı

İnsanlar

Bilir bilmez

Elinde kanıt olmadan

İleri geri konuşup

Ortalığı yangına çevirmemeli

 

Tük Devleti

Seven olmalı

Hem de en samimi şekilde

Yeri gelince

Gözlerden okunmalı bu sevgi

 

Seven Devlet

Asla sıkıntı yaşamaz yaşatmaz

Her sorun

Halkla birlikte çabucak çözülür

Bir daha yaşanmaz da

 

Türk devleti

Her sorunu halkla paylaşmalı

Çözümü de ortaklaşa bulmalı

Ki

Çözüm

Samimi ve ciddi şekilde uygulanabilmeli

 

Ben buyum

Sevgili Ülkedaşlarım

Ben buyum

 

Ve öyle bir benim ki ben

Ülkem

İyiler iyisi

Doğrular doğrusu

Güzeller güzeli

Olsun diye kendimi fedaya hazırım

 

Gelin

Sevgili Ülkedaşlarım

Gelin

Sen ben ayrımına girmeden

Birlik olalım

Beraberlik yaşayalım

Olmazları olduralım

Türkiye güzeller güzeli ülkedir dedirtelim

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..