Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

07 Ekim '10

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Doğrunun Ne Olduğunu Bilmek: Kabıza Erik Suyu

Doğrunun Ne Olduğunu Bilmek: Kabıza Erik Suyu
 

Doğrunun ne olduğunu bilmek zor degil. Biliriz. Uygulayamayiz. Uygulamaya gecirmek, yurek ister. Bile bile; bazen de, kendi kendimize inkar ederek dogruyu yapamayiz. Kendi dogrularimizdan kurdugumuz duvarlar arasinda yasariz...

Anneme doktoru kabiz icin hap vermisti. Ise yaramadi.

Sonra; sulu, suruba benzer, krem renkli bir ilac.

O da ise yaramadi.

Kadincagiz kivraniyor.

Sonunda, Doktor: "Erik suyu dene..." demis.

***

Erik suyuna bakiyorum. Burada ki bir alisveris merkezinde. Kucuk bir sise: 4 Dolar.

Bizim devamli gittigimiz bir baska yer var. Daha ucuz.

Orada bu erik suyu olsa olsa 1-2 dolardir.

Elim varip da, 4 dolara erik suyunu alamadim.

Aksamin da gec saati. Benim-yere de gitmesi zor. Bosverdim.

" Yarin alirim..."

***

Yarin alirim da, yarina kadar anam bu sikintilari cekmeye devam edecek.

Sonra; benim icin belki "1" gun kisa bir zaman suresi ama, 89' na gelmis anam icin '1" gun cok uzun zaman!...

***

Ertesi gun anama gittim.

"Gece cok rahatsizdim.." dedi.

"Sanki patlayacaktim... Getirdigin erik suyunu ictim de. Rahatladim..."

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..