Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '18

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Doğruya Yönel AKP

Doğruya Yönel AKP
 

Beni bilenler bilir
Bilir de
Ben bilmeyenlere söyleyeyim
Ben canlarım
Hiçbir art niyet taşımadan
Gördüklerimi değerlendiririm
Yanlışları belirtir
Üzerinde durulmasını isterim
Benim
Başkaca hiçbir niyetim yok
20- 30 bin civarında öğrencim oldu
İçlerinde
Her mevki makamda olanlar var
Ben sadece onlarla gurur duyanım
Halen çoğuyla telefonlaşır konuşuruz
Oturur sohbet ederiz
Çocuklarım var onların çocukları var
Torunlarım yani
Bu bağlamda
Herkesin daha iyi yaşamasını isterim
Herkes mutlu olsun derim
İlişkilerimiz gerçek anlamda güzel olsun
Çıkara dayanmasın ilişkilerimiz
Toplumda
Güler yüz tatlı dil egemen olsun
Yalan asla barınmasın
Her türlü konuda güzeli yaşayalım
Tabii hep birlikte olacak bu yaşama
Sen ben ayrımı olmayacak
Eleştiri herkesin hakkı olacak
Herkes eleştiriye açık olacak
Kimse kimseye kızıp bağırmayacak
Yanlış davranışlar tatlılıkla düzeltilecek
Toplum
Her türlü kirlilikten arındırılacak
Görüntü kirliliği
Gürültü kirliliği
Üretim kirliliği
Tamamen giderilecek
Kibir taşımayacak kimse
Ve yaptığıyla övünmeyecek
Halkın bilmesini yeter görecek
Unutulmamalı ki hak her zaman yerini bulur
Ben bunları öneriyorum işte AKP’ye
Benim için
Dürüst samimi ve gelişimci olmak yeter
AKP de böyle olsun isterim
Ayrımdan gayrımdan ayrı davransın
Herkese eşit yaklaşsın
Halk için halkla beraberim desin
Halka karşın halk için çalışsın
Özellikle muhalefetle ilişkileri
Bu doğrultuya çeksin
Muhalefet canını sıksa bile gönül koymasın
Güzel karşılık versin
Onların da dolaylı olarak da halkın da
Seven sevecen olması için gayret etsin
Bugün bakıyorum TBMM’ye
İktidar muhalefet sanki savaş yapıyor
Bu yanlış canlarım
Bu yanlıştan kurtulmanın asıl etmeni AKP
AKP çünkü iktidar o
O güzeli gerçekleştirmek istemeli ki
Diğerleri de buna ayak uydursun
Umarım sözlerim değer bulur
Bana kulak veren AKP dediklerimi gerçekleştirir
Bu koşullarda
Ülkeyi ila nihaiye sen yönetsen ne olacak ki
Son sözüm
Kınamayı suçlamayı bırak AKP
Kendi işin dört dörtlük yap
Daima güzel düşün güzelle buluş
Sen güzelle buluşunca biz de güzelle buluşmuş olacağız
Bu böyle
Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..