Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Aralık '13

 
Kategori
TV Programları
 

Doğukan Özkan bu sefer Survivor olacak!

Doğukan Özkan bu sefer Survivor olacak!
 

Survivor Yolcusu


Doğukan Özkan, bana anlatacakları olduğunu söyleyip dikkatimi çekmeyi başaran isimlerden biri. Kasım ayı sonlarına doğru gelen mesaja yönlendiğimde bir de baktım ki karşımda bir ekran gediklisi var!  2005 yılında başlayan serüveni Doğukan’da alışkanlık yapmış ve sevmiş.

Görüntüsünün heybeti ile örtüşmeyecek kadar romantik, nazik, sevimli ve seviyeli biri. Bu sefer Doğukan, Survivor için yaptığı ön görüşmeye dayanarak “yüzde 90 Survivor’ım” diyor. Bence de Acun Ilıcalı’nın aklına da girmeyi başardı.

Bu sene Survivor olarak karşımıza çıkacak sempatik devi sizlere kendi ağzından tanıtmak istedim:

Merhaba, ben Doğukan Özkan. Adana doğumluyum ve çocukluğumdan beri Adana'da yaşıyorum. Yakında 30 yaşıma gireceğim ve yaklaşık 10 yıldır medya ile iç içeyim. Son yıllarda insanlar beni (geçtiğimiz sezon) ATV'de yayınlanan Esra Erol'da Evlen Benimle adlı programdan tanıyorlar. Tam bir sezon boyunca aralıklı olarak neredeyse 7 ay ekranlarda kaldım. Çoğu insan bunun eğlencesine ve kendimi göstermek amaçlı olduğunu düşündüler ama yanılıyorlar. Bazen kendimin bile şaşırdığım çok farklı bir kişiliğe sahibim. Aslan burcuyum, burçlara inanmam fakat burcumun tüm özelliklerini taşıyorum. Neden evlilik programına katıldığımı kısaca ve hızlıca anlatmak gerekirse, ben farklı olmayı seven biriyim. Evlilik hayatımdaki en önemli konulardan biri olacaktı ve bunu en farklı şekilde anca böyle gerçekleştirebilirdim, milyonlarca insanın önünde, "hatıra" olması için kayıt altına alınmış görüntülerle, çocuklarıma, torunlarıma ömrümün sonuna kadar anlatabileceğim bir evlilik hikayem olacaktı. Ben bu yüzden evlilik programına çıkıp bir televizyon kanalında evlenmeyi düşündüm. Fakat evlilik orda da kısmet olmadı...

Çok daha öncelerde, 2005 yılında, bir proje geliştirdim ve bu projemi anlatmak için ilk kez yerel bir televizyon kanalına çıkmıştım; Çukurova TV.  Canlı yayındı ve gerçekten çok fazla heyecanlanmıştım. İlk televizyon ve canlı yayın deneyimim oldu. Projemi anlatmıştım ama devamında istediğim ve beklediğim sonuçları elde edemedim. Birkaç yıl daha bu projeyle uğraştım ve ekranlara çıkartmayı düşündüm ama başaramadım. Daha sonra bu projem için gerekli maddi desteği sağlayabilmek için Acun Medya'nın yapımcılığında olan "Var mısın Yok musun" adlı yarışma programına başvurmuştum, çağırıldım ve ön elemelerde son tura kadar gelmiştim. Hatta bu çağırılmamın da çok ilginç bir hikayesi var. Yarışmaya alınabilmek için yaklaşık 250.000 (iki yüz elli bin tane) başvuru formu göndermiştim. Bir diğer deyişle zorla kendimi çağırttırdım. Programa çıkamadım ve neden çıkamadığımı soracak olursanız, tam da benim gittiğim zamanda programın son günleriydi ve haliyle programa çıkamamıştım...

İlerleyen yıllarda, 2012 yılında, yine aynı amaçla, projemi gerçekleştirebilmek ve maddi katkı sağlayabilmek için Acun Medya'nın en ilgi gören yarışması olan "Survivor"a başvuru yapmıştım. O zaman da başvuruların son gününde çağırılmışdım ve yine son tura kadar çıktım, aday finallerine, son 8'e. Adaylar yarı finallerinde ve son final günü bu 2 gün boyunca saygıdeğer Acun Ilıcalı ile beraberdik. Final günü tam da Survivor yarışmasına gidecekken ben Acun bey'e: "Acun abi ben sizi gördüm yetti, ben yarışmaya gitmesem de olur" diyerek içimden gelen bir jestte bulunmuştum ve gitmemek kendi isteğim olduğu için haliyle beni yedeklere almak zorunda kaldılar. Ben Acun Ilıcalıyı gerçekten çok seviyorum ve çok saydığım birisi. Eminim ve biliyorum ki bu sadece benim için de geçerli değil. Milyonlarca insan tarafından sevilen, sayılan çok değerli bir insan...

En son olarak da geçtiğimiz günlerde "Yetenek Sizsiniz Türkiye" adlı yarışma programına katıldım. Güç gösterisi kategorisinde yarıştım. Aslında yarıştım da denmezdi, bir nevi şov yaptım ve oylanmadım. Bu esnada sahnedeyken Acun bey'le 2012 yılındaki Survivor aday finalleri hakkında konuştuk. 2014 Survivor yarışması için çok sıkı hazırlandığımı ve hatta gün saydığımı söyledim. Evet, çok sıkı çalışıyorum ve gün sayıyorum. 2014 Survivor için son 3 ay kaldı. En büyük hayalim ise 2014 Survivor'a katılmak. Büyük ödülü kazanıp, yaklaşık 10 yıldır üzerinde çalıştığım, hatta ve hatta tüm hayatımı buna bağladığım projemi gerçekleştirmeyi istiyorum.

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=966c4d65a4&view=att&th=142c10ea2196b2ff&attid=0.1&disp=safe&zw

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=966c4d65a4&view=att&th=142c10ea2196b2ff&attid=0.2&disp=safe&zw

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=966c4d65a4&view=att&th=142c10ea2196b2ff&attid=0.3&disp=safe&zw

Umarım aradığı, hedeflediği, istediği her şeye kavuşur. Fark ettiğim o ki Doğukan Özkan adından sıkça söz ettireceğidir. Şimdiden pek çok köşe yazarı Doğukan Hakkında yazmaya başladı bile! Başarılar Doğukan!

Hayatta hedeflerinize ulaşmanız dileği ile…

www.televizyongazetesi.com

eceer6@gmail.com

https://twitter.com/eceer6
https://www.facebook.com/pages/Ece-Er-%C4%B0le-Ba%C5%9Fb

 

 

 
Toplam blog
: 781
: 3899
Kayıt tarihi
: 23.09.12
 
 

16- 06- İstanbul'da doğdum. Tatbiki Güzel Sanatlar Tekstil Ana sanat dalı Moda tasarımı bölümünde..