Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günü...

Hayat herşeye rağmen güzel; acılara, ayrılıklara, hüzünlere, sevmelere, sevilmelere, kavuşmalara hasretliklere, .. bütün yaşanmışlıkların ardında hayat yaşamaya değer gibi geliyor bana, hayatın anlamını kavradığımız günler vardır, birikmiş unutulmuşluklarımızın hatırlanışa dönüştüğü günlerimiz vardır. 

Bugün hatırlanma sırasının bana geldiği bir gün, bugün hiçbirşey düşünemiyorum, en mutlu günümü mü yaşıyorum?, öylemi hissetmeliyim, ? bugün daha bi sıkı mı sarılmalıyım hayata, ? bugün yaşamın karanlığına sakladığım düşlerimi günışığına çıkarmanın vaktimidir ya da bugün sıradan bir gün mü herkes gibi sıradan bi gün mü geçirmeliyim? 

Kendimi anlatmak için sözcüklere ihtiyaç duyuyorum, ve yine sözcüklere ihtiyaç duyuyorum kendimi anlayabilmek için, bugün hüzünlü doğum günü şarkıları dinlemeyeceğim, hüzünlü değilim çünkü, bugün otuzbeş yaş şiirini hatırlamıyacağım, yolun yarısına gelmedim çünkü, yolun yarısı otuzbeş yaş değildir benim için, yolun yarısı hayallerinin yarısını geçekleştirdiğin gündür , bugün hayallerimin, umutlarımın, ve yaşadıklarımın muhasebesini yapma günüdür bugün benim için, , hayatıma girenler, ve hayatımdan çıkanlar, sahip olmak istediklerim ve sahip olduklarımı hatırlama günüdür bugün benim için.. 

Herşey istediğim gibi olmasada, bebekliğim ve çocukluk günlerim kadar güvenli ve bir oyun sahnesi gibi gelmesede bana artık yaşam, içimdeki umutlar her türlü olumsuzluğa rağmen artmaya devam ediyor. bugün varlığımın dünyaya bağışlandığı bir gün , yirmi iki yıl önce güneşin kavurduğu bir yaz sıcağı sabahında geldiğim bu dünyanın keyfini süreceğim bir gündür bugün, , küçük bir pasta üstüne mum dikip üfleyerek ya da, bir meyhane köşesinde alkolü kanıma karıştırarak geçireceğim bir gündür bugün... 

Bugün hatırlanmanın keyfini süreceğim, telefonum susmayacak, bugun birçok insan anasayfasının sağ üst köşesinde bugün onun doğum günü diye beni görecek ve benim duvarımda üç kelimeyle beni hatırlayacaklar, bende onlara en samimi teşekkürlerimi ileteceğim hatırlanmanın verdıiği yapay gülümseme pozuyla, biliyorum çünkü sevgiden değil adettendir diye yerine getirecekler kutlamayı, ve dört kelimeyle özetleyecekler beni 'doğum günün kutlu olsun'... 

Yaşadığım hergün bana yeni maceralar sunuyor, yeni şeyler öğretiyor, ve yaşadığım hergün, sevmenin ve sevilmenin keyfini çıkarıyorum, biliyorum ki hayat bir kelebeğin ömrü kadar kısa ve bizler bir kelebeğin avuç içindeki özgürlüğü kadar özgürüz hayatta, hayat güzeldir ve herşeye rağmen yaşamaya değer bu dünya,  

Koşar adımlarla giriyorum yirmi ikinci yaşıma, haLa yaşıyor olmamın tarifsiz heyecanıyla... 

 
Toplam blog
: 31
: 3018
Kayıt tarihi
: 01.07.10
 
 

Kimi eskidiği için yaşar. Kimi yaşadıkça eskir. Ne tohumda keramet. Ne toprakta. Ne başakta. Mari..