Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum Günü Kutlu Olsun Okyanus Gözlüm...

Doğum Günü Kutlu Olsun Okyanus Gözlüm...
 

'' Seni çok özledim...
Gece gözlüm benim;
Gemilere bin gel yine gidersin,
Sonbahar rüzgarı kırarken dalları,
Ayrı düşen yaprak yaşarmı söyle,
Olsaydım, olsaydım ben yağmur olsaydım,
Düşseydim bulutlardan, kirpikte dursaydım,
Olsaydım, olsaydım ben rüzgar olsaydım,
Esseydim denizlerden, kalbinde uyusaydım,
Unutuldum mu ben ?
Seviyorsan bulutları tut gel yine gidersin.
Unutuldum mu ben ?
Seviyorsan denizleri geç gel yine gidersin...''

Sevgili Kayahan'a, yürekten teşekkür ederek başlamak istiyorum... Bu kadar güzel sözleri, bir araya getirerek yaratmış olduğu, bu güzel ve bir o kadar da duygu dolu şarkısı için... Tekrar tekrar dinlerken; şarkıda dile getirmeye çalıştığı, yoğun duygulu atmosfer içerisinde, adete yüzerek yol alıyorsunuz...İnsanın aklına bir anda; ''Gerçekten böylesi büyük bir sevgi olabilir mi ?'' diye, bir soru geliyor ve kendi kendinize sorular soruyorsunuz...

Birisini çok özlemek...arada büyük mesafelerin olduğunu biliyorsunuz ve onun, sizin yanınızda olmasını çok istiyorsunuz...Hatta bu aradaki mesafeleri, denizlerin doldurmuş olduğunu biliyorsunuz ve yine de, yanınızda olması için o insana yalvarırcasına sesleniyorsunuz...Belki sizin sesinizi duyar da; denizleri bile aşarak, size geliverir diye de umut ediyorsunuz...

Sevdiğimiz insanın; gözlerinin Gece gibi olması, Deniz gibi olması, zümrüt gibi olması hiç önemli değil..! Önemli olan; o insana, bizim vermiş olduğumuz değer...Gece gözlü birisini sevmek, Aydınlığı beklememek gibi bir şey olabiliyor bazen...Veya; Deniz gözlü birisini sevmek, okyanusların derinliklerinde, hayat bulmak gibi bir şey olabiliyor yada...

O insan için; neler neler olmak istediğimizi, onun bilmesi ve bizim gözümüzdeki değerini de, tasvir edilirken bile seçmeye çalışılan kelimelere yüklemek...Gerçekten de zor...Ama; gerçek sevgi de, daima en zor olan değilmidir ya ? Gerçek sevgi; ne kadar zor olursa, onu elde etmeye çalışırken, vermiş olduğumuz emeklerin karşılığını da, elbet bir gün alacağımıza karşı olan inancımızı da, daima canlı tutar...

Gerçek sevgi, sabır demektir...Sabretmek demek ise; sadakat ile o insana, bağlı kalabilmek demektir...Günün birinde; Geceler, aydınlığa dönüşecektir...Sabır ve sadakat ile sevginin büyüklüğü anlaşılacaktır...

Okyanus Gözlü Biriciğime, doğum günün kutlu olsun diyorum...Seni Çok Özledim...

Herkese; gerçek sevgiler dolu, günler diliyorum sevgili dostlar...

 
Toplam blog
: 122
: 2970
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Ankara Doğumluyum... Yazı yazmayı, çizmeyi, okumayı, izlemeyi, dinlemeyi, vb...vb... seviyorum. Bodr..