Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Doğum günü şiiri (Bugün benim doğum günüm!)

Doğum günü şiiri (Bugün benim doğum günüm!)
 

http://www.suvakfi.org.tr/images/icerik/su_ayak_izi.jpg


 

Cahit Sıtkı Tarancı durağı, tam bir yıl önce oradan geçmiştim. Zaman işte; ne yol yerinde duruyor, ne de yolcu!

 

 

Bugün benim doğum günüm, ama ben bugünü kutlamayı hiç sevmiyorum. Neden derseniz; ister dolu dolu yaşanmış, ister boşa geçmiş olsun; sonuçta ömrümün bir yılı daha tükenmiş oluyor. Böyle düşündüğüm için de sevinmek, bunu kutlamak tuhaf geliyor bana!

 

 

Ben; yapamadıklarım için umut tazelemeyi, yapabildiklerim için mutlu olmayı, geleceğe dair beklentilerimi planlamayı ama ille de bütünü için şükretmeyi yeğliyorum! Tıpkı bugün olduğu gibi…

 

 

Bu yüzden benim evimde bu yıl da doğum günü pastası kesilmeyecek. Bu yıl da şarkılar, türküler söylenmeyecek. Bütün bunların yerine, sahip olduklarımız için şükran duyguları ile aile saadeti yaşanacak. Dünyanın neresinde olursa olsun bundan yoksun bırakılan tüm insanlar için de dualar edilecek…

 

 

 

***

Ölüme çeyrek kala

Takvim ilkinde kuruldu, gün be gün yaşanacak!
Bu ruh bedene emanet, özenle taşınacak!

Günü de gelecek elbet, kim kiminle kala!
Bir seda benden size, ölüme çeyrek kala!

 

 

 

14.01.2009 / İstanbul

 

 
Toplam blog
: 66
: 5959
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Anadolu benim, ben de Anadolu'nun canıyım!   ..