Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '17

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum Günü ve 56 Yaşına Girdim..

Doğum Günü ve 56 Yaşına Girdim..
 

Başlıktan da anlaşılacağı üzere bu bir ‘DOĞUM GÜNÜ’ yazısıdır..

Bir kere ve her şeyden önce Allah’a şükür ki sağlık sorunum yoktur..
Gerisi benim yaratıcılığıma kalıyor..
Yani akıp giden yaşamın daha hoş, daha mutlu, daha kaliteli ‘nasıl olabilir?’ sorusuna hep yanıt bulmaya çabalıyorum, araştırıyorum..

Kafamda oluşan sorular ise:
‘’Zihnimde geçen yıldan, bu yıla neyi aktardım?
Zihnimden geçen yıldan, bu yıla neyi attım?’’
Şeklinde sıralanıyor..

Yazı yazma en hoşuma giden hobimdir..
Neden?
Çünkü düşündüklerini yazıya dökebilme becerisine sahip olmak; ne büyük ayrıcalık ve ne büyük yaşama sevincidir..

Siyasette fanatizmi zihnimden attım ve kendimde ne büyük rahatlık sağladım, anlatamam..

20 yıldır çok özlediğim, çok görmek istediğim, Yunanistan’ı 5 günlük otobüs turuyla gezdim ve çok mutlu oldum..
Çok merak ettiğim ‘Selanik-Atatürk Evi’ ve ‘Meteora’  yerlerini görmek harikaydı..

10 yıldır yazıyla uğraşırken ilk kez ödül aldım.. En iyi makale dalında 3.lük kazandım..

Yine ilk kez dede olma duygusunu yaşadım..  Allah herkese nasip-kısmet etsin!

En hoşuma giden başka bir uğraşım ise Bucaklı hemşerilerime kitap hediye etmektir..

Nasıl oluyor bu faaliyet derseniz; işte ziyaret ediyorum, sohbet ediyorum, kitaplarımı imzalıyorum, fotoğraf çektiriyorum ve sosyal medya üzerinden paylaşıyorum..

Allah var ya, Bucaklı hemşerilerim, kendi çapında yerel bir yazara maddi-manevi desteği asla esirgemiyorlar..
Böylece Bucaklı hemşerilerim kitap okumaya başlıyorlar, beni de yeni kitaplar yazmaya teşvik ediyorlar..
En önemlisi bir sürü dostluk, arkadaşlık oluşuyor, benim gibi yerel yazara.. Bucaklı hemşerilerime çok teşekkür ediyorum..

Bize armağan edilen bu yaşamda ‘sevenlerimi çoğaltmak, karşıtlarımı azaltmak’ gibi felsefi bir duruşum ve uygulamam vardır..

‘En kötü yazma, hiç yazmamadan daha iyidir’ anlayışıyla; 56. yaşımda yine yazma hobime devam edeceğim..

2018 yılında da, elimden geldiğince insanlara ve sokak hayvanlarına yardımı sürdüreceğim..

Doğum günüm için güzel dileklerini sunan herkese çok teşekkür ediyorum..

Araştırmacı Yazar Ömer ÖZDAMAR

Bucak-BURDUR

 

Facebook : https://www.facebook.com/omerozdamar62?ref=tn_tnmn
Twitter : https://twitter.com/omerozdamar

İnstagram : https://instagram.com/omerozdamar/

 

 
Toplam blog
: 689
: 2433
Kayıt tarihi
: 17.01.07
 
 

 2007 yılından beri Milliyet Blog'da yazarım. 2009 yılında 'Normal Ötesi Aşk' ve 'Normal Ötesi Aş..