Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Doğum günü

Doğum günü
 

Bugün oğlumun doğum günü. Mutlu yıllar oğlum. İyi ki doğdun. Seni çok seviyoruz.

Soğuk bir nisan sabahı Sivas’ta Dünyaya geldi oğlum. Tabiki bizleri çok mutlu etti. Anne olmak çok güzel bir duygu. Bana bu duyguyu tattırdın.

Bebeklik günlerin biraz zor geçti. Hep kitapları okuyarak büyüttük seni. Saatli besledik. Az ağlatmadık. Yemek saatin gelmedi diye aç bıraktık. Şimdi bile içim sıkılır onları düşündükçe. Acemilik işte.

Erken yaşta ana okulu ile tanıştın.4 yaşında başladın ama sevdin okulu.Çok başarılı oldun.Çizgi filmlere düşkündün.Tek kanallı TRT’de sabah erkenden televizyon karşısına geçerdin, çizgi film izlemek için.İlkokulda ansiklopedi okurdun, belgesel izlerdin., araştırırdın Yedi yaşında kardeşin dünyaya geldi.O’nu hiç kıskanmadın dersem yeridir.

.İlk 5 yılın ardından Anadolu Lisesi, Fen Lisesi, İstanbul Teknik Üniversitesi ve Almanya (Hamburg)Teknik Üniversitesi. Yıllar hızla geçti.

Seninle ilgili unutamadığım anı çok. Ama birini anlatayım. Televizyonda “Uçurtmayı Vurmasınlar” filmini izliyorduk. Sen 8 yaşındaydın. Hapishanedeki anne ile küçük oğlunun mahkûmlarla ilişkileri. Çok güzel bir filmdi. Filmin sonunda sen de benim gibi çok etkilendin, hüngür hüngür ağladın. O yıllar senin yaşında olan filmin kahramanı çocuğun çektikleri seni etkilemişti herhalde.

Bunları anlattığım için bana çok kızacaksın biliyorum. En önemli özelliğin mütevaziliğin, büyüklerine saygın.

Öpüyorum seni oğulcuğum. Sağlıklı, neşeli günler diliyorum… Biz seninle her zaman gurur duyduk... Yolun açık olsun…

 
Toplam blog
: 49
: 816
Kayıt tarihi
: 14.06.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Okumayı çok seviyorum. ..