Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Doğum günü...

Doğum günü...
 

öyle bir sessizlik ki
dışım huzur,
içim kıyamet,
 
korkuyorum,
çok sevmekten
doyarak sevmekten,
fırtınaların koptuğundan değil
sessizliğinden korkuyorum senin,
sonra,
kendimden,
korkuyorum,
ben....
sana seviyorum diyorum...
onu da yetersiz buluyorum...
 
uçsuz buçaksız...
denizler gibi...
bu sevgiyi...
anlatamamaktan korkuyorum....
 
yüzündeki her gülücük çizgisinin,
içimde açan tomurcuğu var,
hani heyecanlı konuşuyorsun ya
yarı yorgun,
benim gözlerim
aklım
sana
uçuyor
yanıma seni alıp,
kapatıyorum
gözlerimi,
ellerinden tutuyorum
sıcacık,
saçlarının kıvırcıklığı
çekingenlik veriyor
gözlerine,
 
yüzünün al al oluşu yok mu,
başını
sallayıp,
gülümseyerek
töbe töbe edişin,
 
sevgin ve kalbin
sevgili,
onlarla ruhumu
besliyorum
 
seni
sevdiğimi
halen anlatamıyorum
s
e
n
i
nasıl seveceğimi,
bilememekten
kor
ku
yo
rum...
 
saf
olan
beyaz gibi,
kor
ku
yo
rum
 
üstüne,
toz
uçsun
bu
hislerimi
yazan
kalemlerden,
seni
yazamayacak
diye korkuyorum
 
bütün yazdıklarım
var ya
sil
hepsini,
seni seviyorum
oda yetmiyor...
 
ben
seni
nefesimden
de
çok
seviyorum....
Birgül Ekim
 
 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..