Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '18

 
Kategori
Deneme
 

Doğum Günü

Doğum Günü
 

doğum günü


Bu gün 7 Ocak, doğum günüm. Yaş yirmi dokuz, otuza bir kala… Bu son ikili rakamlarım… Hayıflanıyorum giden yıllarıma. Biraz sitem, biraz endişe… Darmadağın duyguların içinden geçiyorum. Yaşlarım ne çabuk ter ettiler beni, bilemiyorum. Oysa daha yaşanmamışlıklarım vardı. Bundan sonraki yaşlarıma koyamayacaklarım…

Başka duygusal uyanacağım bu sabaha. Önce, her yılki ritüelim ile başlayacağım güne;  ‘Ayna Grubundan, Doğum günü’ şarkısını dinleyeceğim, hem de bir kaç kez… ‘Bu gün güzel, bu gün özel bir gün’ diyecek… Daha da duygusallaşacağım… Sonra eski fotoğraflara bakacağım, eskileri hatırlayacağım, bir süre o günlerde yaşayacağım… Keşke diyeceğim keşke, şunu da yapsaydım ya da başka bir yer ve zamanda bulacağım kendimi ve keşke diyeceğim yine, böyle yaşanmasaydı… Bu keşkeler hiç bitmeyecek…  Niye anı yaşamaktan alıkoyar ki insan kendini, diyerek hayıflanacağım… Sonra kızacağım kendime, düşündükçe daha da çok kızacağım, geçip giden yıllara kızacağım, rakamlara kızacağım, pişmanlıklarıma kızacağım… Yaşayamadıklarıma, bir kez daha sitem edeceğim…  Ve gerçekleşmesini umduğum bir dilek tutup, bir kaç mum üfleyeceğim…

Sonra, düşünmeye başlayacağım, hayatın bana getirdikleri ve götürdüklerinden bahsedeceğim… Teselli bulamaya çalışacağım... Kendimi, hayatın vermiş olduğu tüm nimetler ile telkin edeceğim… Götürdüklerini boş ver diyeceğim, boş ver… Ne çok şey öğrendim halbuki hayattan; düşmeyi, kalkmayı, insanların vefasızlığını, sevgiyi, saygıyı, adaletsizliği, başarıyı, başarısızlığı… Hayata dair aklına gelebilecek iyi ya da kötü her şeyi… Hepsinden bir yudum aldım, karışık duygular içerisindeyim.

Yok, saydığım yıllarımda oldu benim, yaşanmamış varsaydıklarım. Mutluluğumda oldu benim, bir kez daha yaşanası yıllarım…  

 

 
Toplam blog
: 13
: 381
Kayıt tarihi
: 17.10.17
 
 

Mali Müşavir. Sayılarla arasına mesafe koyduğu zamanlarda asıl ilgi alanı şiir, kitap, psikoloji...