Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günüm ve Emel Sayın...

Doğum günüm ve Emel Sayın...
 

16 Kasım benim doğum günümdü. İstanbul'da küçük kızımla geçireceğim iki haftalık bir tatil planlamıştım doğum günümü de kapsayan. O da bana bir doğum günü sürprizi planladığını söyledi. Ama ben öğrenmesem çatlarım, tabiatıma aykırı bir durum bu. Hemen kızımı " Çapraz Sorguya"  (!) aldım. Sağa kaçtı olmadı, sola kaçtı olmadı ve çözüldü arzu etmese de. Beni 19 Kasımda Bostancı Gösteri Merkezi'nde Emel Sayın konserine götürmek için bilet almış. Öğrenince ne kadar mutlu olduğumu anlatamam çünkü tam bir Emel Sayın hayranıyım.

Konser günü ve saatinde salonda yerimizi aldık. Muhteşem bir seyirci kalabalığı vardı. Salonda boş yer kalmamıştı. Selçuk Tekay yönetimindeki orkestra, Beyoğlu Musiki Cemiyeti korosu ve Sema gösterisi eşliğinde ilahi tarzda iki eserle başladı konserine, sonrasında Dede Efendi'den "Yine bir Gülnihal aldı bu gönlümü" isimli eseri sundu Emel Sayın.

Kıyafetini ünlü modacı Zuhal Yorgancıoğlu temin etmişti ve 500 yıllık taihi eser bir kaftandı. Bunu açıklayınca ardından da "Kıyafetim tarihi eser ama içindekine tarihi eser demeyin üzülürüm" dedi, salon kahkahaya boğuldu. Bu kaftanla sultanlara benzediğini, Sultan Süleyman görse ne yapar diye sordu. Seyirciler de haremi kapatır dedi. O da " Yazık adamaaa... sakın beni görünce Valideeemm demesin? deyince salon yine kahkahaya boğuldu. Şarkılarıyla olduğu kadar esprileriyle de seyircileri coşturuyordu.

Kıyafet değiştirip yeniden sahne aldığında " Bu gece benim gecem" isimli şarkıyı okudu. Onun da doğum günüymüş. (Sağlıkla ve çok yaşa Emel Sayın, bizleri o güzel sesinden mahrum etme) Sahnede dostları ve seyircileriyle birlikte kutladı yeni yaşını. Mustafa Sağyaşar, Nükhet Duru, Müjdat Gezen, Ateşböceği Ercan ve daha niceleri yalnız bırakmamıştı onu. Söyledikçe coştu, coştukça söyledi o zarif kadın ve büyüdükçe büyüdü sahnede dostlarıyla birlikte. İzleyicileri o güzel sesi ve yorumuyla alıp götürdü bir yerlere doğru, herkesin kendine özel olan yerlere. Herkes gibi ben de şarkılarına eşlik ettim oturduğum yerden. Galiba fazla yormuşum sesimi, sabah uyandığımda sesimin kısıldığını farkettim. Muhteşem bir müzik ziyafeti oldu benim için sevdiğim ve özlediğim. Kızımın kulağına eğilip " Annişim, çok teşekkür ederim bana böyle bir gece yaşattığın için".

Bostancı Gösteri Merkezi'nden bir Emel Sayın geçti o gece, gönül telimizi titreterek...

22 Kasım 2011

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..