Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günüm ve farklı bir telaş

Doğum günüm ve farklı bir telaş
 

Geçtiğimiz cumartesi günü benim doğum günümdü. Ben her zaman doğum günlerimi yeni bir yaşın heyecanı ve mutluluğuyla geçiririm. Yeni yaşımın bana güzellikler, mutluluklar getirmesini dilerim.

Bu yıl bu heyecana bir yenisi eklendi. En yakın arkadaşım doğum günümde aile kurmanın ilk adımını atacaktı, sözleniyordu… Sabah erkenden kalkıp işime gittim önce. Öğleden sonra yollara düştüm, arkadaşımın evine doğru yol aldım. Eve varıp zile bastığımda kimse telaştan kim geldi diye bakmamıştı camdan her zaman yaptıkları gibi… Merdivenlerden çıkarken içeriden sesler geliyordu “ kim geliyor?” “ kim” diye bir başkası (arkadaşımın babası) da “Merve galiba...” dedi.

Ben şaşırdım birden.

“Evet, benim. Doğru bildin de nasıl bildin ya??? “

“Bilirim. Ayak sesinden tanıdım.” Dedi. Gülüştük.

Olabilirdi aslında. Yıllardır bu evin ikinci kızı sayılırdım. Bazen her gün, her akşam oradaydım. Hepsini kendi ailem gibi severim zaten.

Birkaç saat sonra arkadaşımla kuaförden eve döndüğümüzde evde herkesi telaş sarmıştı. Herkes birbirinin hazırlanmasına yardım ediyordu. Sıra gelinin hazırlanmasına geldi. Giyindi, bizler etrafında bir şeyleri düzeltiyorduk. Fermuarın kapanması, askıların düzeltilmesi derken tamamlandı hazırlanma süreci. Çok da güzel olmuştu canım arkadaşım.

Saatler yaklaştıkça heyecanı artmaya başladı. Onunla birlikte bizim de tabi. Hele de benim… Sanki ben sözleniyorum. Bana ne oluyor yahu??? :)

Sonunda dışarıdan korna sesleri gelmeye başladı. İşte geliyordu erkek tarafı. Adet olduğu gibi sokağa korna çalarak girmişlerdi. Onlar içeri girip sohbete başlayınca mutfakta hareket başladı artık. Ben diğer arkadaşımla birlikte ocağın başında yerimi aldım. İki elden kahveleri yapmaya başladık. Arkadaşım da servis ediyordu. Ne hoş bir telaş. Ablam da olmadığı için bu telaşı tatmamıştım daha önce…

“ İstiyolar ” diye fısıldadı biri. Tabi herkes mutfak kapısına… Ama kalabalığın fısıltısından sadece “ Gençler konuşup anlaşmış, bize evet demek düşer. “ kısmını duyabildik… Sanki bilmiyorduk neler söyleneceğini ama yine de insan ilk defa duyacakmış gibi dinliyor… Sonra hemen yüzükler takıldı. Artık arkadaşım parmağında alyansıyla sözlü biri… Gece boyunca o alyansına, ben de onun bu haline alışmaya çalıştım. İnşallah çok mutlu olurlar…

Herkesin dediği gibi bundan sonra darısı da benim başıma artık :)

İşte böyle farklı girdim yeni yaşıma…

 
Toplam blog
: 25
: 600
Kayıt tarihi
: 03.06.08
 
 

20 yaşındayım. Hem çalışıyorum, hem okuyorum. Kendime birşeyler katma çabasındayım her zaman.....