Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günüm

Bugün benim doğum günüm. Yaş geçtikçe doğum günü heyecanı da değişiyor tabi, hatta hiç heyecan filan kalmıyor neredeyse. Hele ki 20'li yaşlarında büyük kutlamalar ve hediyelerle tabir-i caiz ise şımartılmış benim gibi bir aslan burcu kadını şimdi dünyanın bir ucunda olunca, ancak geçmiş kutlamaların anısıyla yetinir.

Ama bu sabah bilgisayarımı açtığımda, Türkiye'deki arkadaşlarımdan, akrabalarımdan, eski yöneticilerimden hatta tarafından hiç hatırlanmayı ummadığım insanlardan içten kutlama mesajları aldım.

İnsanların özel günlerini hatırlamak onlara verilen değerin bir simgesi tabi ki. Ama bu koşturmalı hayat meşgalesi içinde günler su gibi akarken, sevdiğinizin bir gününü unutmak zor değil. Zira eskiden herşeyi hatırlamakla övünen ben, artık hiç birşeyi aklımda tutamamaktayım. Ve kendimden biliyorum ki özel günleri unutmak, insanları unutmak ya da onları daha az sevmek, daha az değer vermek değil.

Fakat, dört yıldır çok uzakta olduğum dostlar tarafından hatırlanmak, günlük telaşın içinde üşenmeden iki satır ile kutlanmak tarifsiz bir mutluluk. Bu doğum günüm, eski günlerden hiç farklı değildi. Çünkü ne partiler, ne de hediyeler önemliydi, sadece sevildiğini hissetmek güzeldi benim için tıpkı bu gün hissettiğim gibi.

 
Toplam blog
: 83
: 998
Kayıt tarihi
: 05.01.09
 
 

 "İnsan olmak başka bir şeydir. Ne dil, ne din, ne de milliyet ayırır. Ne seni, ne de beni kayırı..