Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

11 Mayıs '11

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günüm

Doğum günüm
 

Ablam çekti,


Merhabalar,  

 

Yıl 2011,  

Yıl 1961. 

 

Küçük bir kız çocuğu doğdu o gün yani, 15 Mayıs 1961 de, Mavi gözlü, siyah saçlı minicik bir kız çocuğu, evin en küçüğü ve 7 kardeşin en küçüğü, herkes çok sevindi. 

 

Ağabeyleri ve ablaları toplandı, onlarda henüz çok gençtiler hatta çocuk, bu minik bebeğin ismini koymaya karar verdiler. 

 

Bütün kardeşler en çok sevdiği isimleri yazdılar, Mücella, Hürriyet, Huriye, Hülya, sonra evin en küçük kızı Memnuneye çektirdiler yazılan kağıtları, kura ile ismini koydular, çekilen kağıtta Hülya ismi çıktı ve küçük bebeğin adını HÜLYA koydular. 

 

İşte o Hülya benim, yani beni siz ilk olarak Alyoşa-Sevmek güzeldir, olarak tanıdınız. 

 

Ben artık büyüdüm hemde kocaman oldum. 

Hayat olgunlaştırdı beni, neler gördüm neler yaşadım onu kendime saklayayım. 

 

Bu güzel ve anlamlı aynı zamanda özel günümü sizlerle de paylaşmak istedim. 

Beni sevenler iyi ki doğdun diyorlar. 

Bende iyi ki doğdum iyi ki annemle babamın çocukları oldum. 

Onları hep çok sevdim ve seveceğim. 

Doğum günüm, mutlu, huzurlu ve sağlıklı olsun diliyorum. 

Sevgiler,  

 

Hülya, 2011, Mayıs 15 

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...