Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '16

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günüm

Doğum günüm
 

Doğum günüm


Bugün benim doğum günüm.
Bir kapısından girip, öbür kapısından çıkıyor hissettiğim 50 koca yıl. Yeğenim can kızım Nagihan nın demesiyle ''yarım yüz yıl'' :)
15 Yaşıma kadar çocukluk yıllarım ve hayatı algılamadığım kayıp veya kazanç bakış açısına bağlı zamanı çıkarsak, ele kalan 35 dolu dolu yaşanmış yıllarım.
Yaş almaya başladığım kesin ki, 35 yıldan hiç bir şey anlamadım diyorum.
Kalbim kesinlikle 18, beden 35, zeka takdirinize kalsın :)
Şöyle bir süzgeçten geçirdiğim 35 yılımda, bende herkes gibi çok şey için zaman kaybettiğimi veya hata yaptığımı şimdi algılıyorum. Fakat ''pişman mısın?'' Diye soracak olursanız, size kocaman ''HAYIR'' derim.
Mutlak kaderim olan ana- babamdan olmak harici, muallak kaderim de tüm kademesinde, ben seçtim hayatımı. Seçimlerimin sonucu da doğal olarak kabulümdür.
Günahı ve sevabıyla geçen tüm bu zaman diliminde, kendimce çok şey yapabilmiş olmanın hazzını duymuyor da değilim ayrıca. 
Sadece üzüldüğüm 60 yaşıma kadar topluma faydalı olabilecekken, erken yaşta yaşadığım olumsuzluklar sebep kızağa çekilmem
Her şeye rağmen,
Hayatıma girmiş tüm olumlu olumsuz değerlere teşekkür ediyorum.İyi ki yaşandılar ve ben bugün ki ben oldum.
İyi ki geçti onca insan bu ''Derya'nın'' kıyılarından.
İyi ki seçildim bu fani dünyanın zor sınavına.
Daha kaç vakit var paylaşacak bilemiyorum ama sevdim dediğim insanları gerçekten çok sevdim.
Kalan ömrüme elim, kolum, gözüm, sırdaşım, dostum, desteğim olacaklara şimdi gönül bağım.
Bir 50 yıl daha değil, kalan ömrüme huzur dileğim.
 
Ş.D
 
 
Toplam blog
: 24
: 149
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

30 Yıllık imalat hayatımda, muhasebe ile başladığım kariyer basamağımı, şirketimizin, imalat - fi..