Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Doğum günüm

Doğum günüm
 

Bana mı sordular?
Dünyaya gelme isteğimi,
Adımı beğendiğimi,
Ülkemi seçmemi,

Buluverdim müthiş,
Dev bir girdabın
Önünde kendimi.

Nedir?diye sordum,
''Yaşam''dediler,
Bir çığlık attım ağladım,
''İnsan doğarken ağlar''dediler,
Ve yaşamın dümenini,
Elime verdiler.

''Girdap yaşam,
Sende kaptan,
Bu dümeni, sen sen ol,
Aklınla kullan,
Aklınla kullanmazsan
Olur senin dümeninde,
Başkası kaptan''dediler,
Ve......
Üç kez kulağıma,
Çağırdılar adımı,
Kimbilir belkide,
Harflerin frekansıyla,
Yüklendim yazgımı.

Zor yıllar,
Yalan yıllar,
Çukurlar, kasisler, keskin virajlar,
Ağlattılar, aldattılar....

Helede kırkı geçtiyse yaş,
Başlar yıllarda bir telaş,
Gökyüzünde ,
Yağmur bulutlarını tanımaktır, kırkyaş,
Gökkuşağında, sarıyı, moru,
Ayırmaktır kırkyaş,
Bir dağın zirvesinden,
Vadilerin seyrine,
Dalabilmektir kırkyaş,
Coşkudur, mutluluktur,
Yaşamı tadımsamaktır,
Duyumsamaktır kırkyaş,
Yaşamın buzlu camını kırıp,
Öteyi görebilmektir kırkyaş......

Kırkyaş, elliyaş, altmış yaş,
Hepside boşa telaş,
Eğer deneyimler,
Kayıt yapmadıysa başa,
Yaşın ne önemi var ,
Dön yeniden başa.......

17/06/1997 İZMİT
Şerife Karaçayır Mutlu

 
Toplam blog
: 137
: 586
Kayıt tarihi
: 05.02.08
 
 

Evrenin dilini çözmeye çalışan; sevenlerin diyarından, yeryüzüne sevgi elçisi olarak gelen, dünya ay..