Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

mavi yelken (ESEN ÖZDUR)

http://blog.milliyet.com.tr/esenozdur

15 Nisan '10

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günümde...

Doğum günümde...
 

Gecenin koynundan çıkıp geldim doğan güneşin aydınlığına

Gecenin ayazında üşüyen ellerim can buldu avuçların gibi... Sıcak güneşin doğuşuyla yüreğimdeki kışlara inat.

Hiçbir şey düşünmek istemiyorum bugün

SİLDİM

Dünü, önceki günü, daha öncelerini

Karanlıklardan sıyırdım korkak yüreğimi, bıraktım güneşin sıcaklığına.

Acılarımı, hüzünlerimi gömdüm toprağa, fırtına yağmur korkutmuyor artık beni. Güneş var yanıbaşımda tüm karanlığa inat.

Belki gözlerimde yaş var

Kurumayı bekleyen

Sen bakma onlara, onlar hep var...

Bugün farklı bir gün

Dünler öncede kaldı

Hüzünlerim çok geride

Hayallerim geçmişte

Umutlarım hala gelecekte

Doğan güneşin güzelliğini izliyorum gökyüzünde, aydınlık sıcak umutlara açık tüm yüreğiyle,

Bitsin istemiyorum gün, korkuyorum gecenin karanlığından

Batan güneşle hayallerimin yok olacağından korkuyorum belkide

Umudum var hala, yeni açan çiçek gibi

AMA

Yine akşam olacak güneş batacak, içinden çıkıp geldiğim geceye dalarken.

Yine hüzünler hatıralar saracak dört yanımı, güzel bir günün ardından bakarken.

Sarılacağım ıssız geceye gün bitiminde

Doğum günümde...

 
Toplam blog
: 146
: 1810
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

1983 yılının 15 nisan sabahında açmışım gözlerimi dünyaya, nerde nasıl yaşayacağımı hiç bilmeden.Yıl..