Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Nisan '09

 
Kategori
Ekonomi - Finans
 

Doğum günün kutlu olsun. Gerard' im Schröder' im. Mutlu ol senelerce...

Doğum günün kutlu olsun. Gerard' im Schröder' im. Mutlu ol senelerce...
 

Resim: Vatan


Benim hiç uçağım olmadı anne…

Ne maketi, ne gerçeği…

Defter yapraklarından kıvırıp yapardık bazen ama...

İnsansızından!

Onun da uçup uçacağı,

Evimizin balkonundan yere kadardı…


Benim doğum günümü hiç kimse kutlamadı anne...

Ne bir bakan, ne milletvekili…

Yeri geldi…

Sen bile hatırlamadın.

Bir bahar vaktiydi...

Güneş yükseliyordu…

Çetele mi tutacaktım, dedin…


Duydum! … Kırk yıllık dost gibi sarılmış,

Almanya başbakanı Gerhard Schröder başbakana

Tut ki başbakandım,

Tut ki kutlamaya gidendim Schröder’ i anne…

Bana da böyle sarılır mıydı?

Sarılmasam darılır mıydı?


Tut ki sarıldım…

Tut ki mutluluktan yarıldım anne…

Nasıl yer bulurdu vakitli vakitsiz gazetelerde…

Kuyruğunu sallayan, taşlanacak kancık olur muydum?

Ergenekon’dan valeyi vurur muydum?


Benim doğum günümü bir bankalar kutladı anne bugüne kadar…

Bir de Turkcell.

Bir de kazara telefonumu verdiğim, habire yaltaklanan eczaneler.

Yalan söylemeyeyim, eşim ve çocuklarım bir de…

Ve şurada iki yıldır beraber ter döktüğüm blogcular...

Hürriyet com tr ailesi bile mesaj gönderdi de…

Milletimin, milliyetimin editörleri kutlamadı

İki satırla...


Onun için şimdi, bu saatten sonra…

Sorma neden, nasıl diye…

Sorsan da kıymeti yok artık zaten

Anam değilsin ki hem, babam da değilsin

Onlar bile hatırlamazken…


Hem, sevmem öyle göstermelik, netameli (büyülü) kutlamaları…

Başbakanım kutlasa ne olur, kutlamasa ne olur?

Yeter ki aksamasın, gölgelenmesin.

Alman’ımın, Schröder’ imin 65. doğum günü razıyım ben.


Doğum günün kutlu olsun, Gerard' im Schröder' im, mutlu ol senelerce…

Sana jetgiller ilen gül gönderdim,

Konacak pencerene…

Seni gutlamaya ben de geleceğidim emme…

Fenerimin göyneğini Gayyip almış, gazını Hayyip

Göz gözü görmez olmuş, yoksulluk katmerlenmiş

Onun için gelmedim, gelemedim affeyle…

Gelemedimse de şarkını gönderiyorum

Lutfeyle…


http://www.youtube.com/watch?v=XhCTsIfYXOk&feature=related

 
Toplam blog
: 669
: 1503
Kayıt tarihi
: 19.01.07
 
 

Bir on dört mart sabahı güneş henüz arz-ı endam ederken üzeri yongalarla kaplı, küçük pencereli, ..