Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Aile
 

Doğum günün kutlu olsun babacığım

Doğum günün kutlu olsun babacığım
 

NİCE MUTLU YILLARA!


Uzun zamandır yazmak istedim sana ama yazacaklarım o kadar çok ki !


Nasıl başlamalıyım ve neler yazmalıyım bilemedim.

Annem varken her şey daha kolaydı.


Ne zaman sana bir şey söylemek istesem ona söylerdim o uygun zamanda uygun kelimelerle sana iletirdi.


Öyle tatlı dilli öyle güler yüzlüydü ki….


Her şeyi becerdiği gibi bizim aramızı da yapmayı çok iyi bilirdi.


Ben hep korktum senden. Neden mi?


Seni gördükçe beni sevmemenden korktum


Sense beni gördükçe yaşlanmaktan .

Aslında annem gittikten sonra tamamen bozuldu aramızdaki bağ.

Köprü yok olunca bir daha hiç anlatamadım sana kendimi.

O zaman çok küçüktüm baba. Sudan çıkmış balığa döndüm. Ne yapacağımı bilemedim ki!

Hayat ne kadar da acımasız davrandı bize. Tamam biliyorum sen de çok zor günler geçirdin.

Keşke her şey daha güzel olabilseydi. Olmadı, olamadı…

Ben de beceremedim kabul ediyorum.


İçimde bir umut belki bir gün daha çok seversin diye bekledim ama o gün bir türlü gelmedi.


Başımda türlü türlü sıkıntı. Birisiyle mücadele ederken bir diğeri çıktı karşıma.

Tek tek gelseler bir yolunu bulurdum da çığ gibi büyüdüler ansızın.


Hala gurur duyuyorum kendimle yine de altında ezilip son nefesimi vermedim diye.


Hele ruh sağlığımı kaybetmediğim için şükrediyorum milyonlarca kez.


Yarına umutla bakıyorum hala. Çok güçlüyüm artık. Zaman en çok olgun olmayı öğretti bana.


Neyse aslında ne kadar da iyi birisin sen!


Lojmanda kaldığımız sıralarda bütün çocukları toplar hepsini denize götürürdün.

Onlara da sevgi ve şefkat gösterirdin. Herkese amcalık ya da babalık yapardın. Karşılık beklemeden. Kardeşime de çok iyi baktın hep. Hele torunlarına. İkisi de senin sevgin ve şefkatinle büyüdüler.

Hala küçücükler. O YÜZDEN DAHA ÇOK UZUN YILLAR YAŞAMALISIN.


Onlara yakın olmalısın. Her başları sıkıştığında yine sana koşmalılar.

Bilmeliler ki dedelerinin kapısı hep açık. Güvenle sarılmalılar sana. Daha yapacak çok işimiz var baba.


Onları birlikte mezun edeceğiz okullarından.


Başarılarıyla övünüp, sorunlarına beraber çözüm arayacağız.

Sen benim için her zaman çok değerlisin.


Umarım sen de hak ettiğin mutluluğu yaşarsın.

Sana bu doğum gününde en başta sağlık diliyorum. Maviş gözlerin hep gülsün.

Dimdik ayakta dur hep. Ağrıların bitsin artık.

İyi arkadaşlar diliyorum. Boş vakitlerini seninle geçirecek.

Sana özel olduğunu hissetirecek. Yanlızlığını paylaşacak.

Bol para diliyorum. Gönlünce çekinmeden harcayacağın kadar çok.

Sana huzur dolu yıllar diliyorum ve çektiğin dertleri unutturacak kadar bol şans.

Sevdiklerinle upuzun bir ömür diliyorum. İyi ki doğdun. İYİ Kİ VARSIN

 
Toplam blog
: 34
: 1352
Kayıt tarihi
: 10.08.07
 
 

İngilizce öğretmeniyim. Ailem benim her şeyim. Yazmayı çok seviyorum. Söylediklerim karşımdakiler..