Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Doğum günün kutlu olsun oğlum

Doğum günün kutlu olsun oğlum
 

Ne kadar da çabuk büyüdün gözlerimizin içine baka baka, daha dün gibi doğduğun gün aradan 15 yıl geçmiş koskoca 15 yıl ve sen artık ben yanımda yürürken gurur duyduğum bir delikanlı olup çıkmışsın oğlum. Görenlerden hiç kimse 16 yaşında demiyor ama biz senin gerçek yaşını biliyoruz bereket. Yoksa seni hemen evlendirmeye kalkıyorlar. Doğduğun günü anımsıyorum da annen devamlı bana hala kızar sen beni doğumda yalnız başıma bıraktın diye neyseki on sene sonra ikinci oğlumuzda bu görevi yerine getirdim de kızgınlığından kurtuldum.

Senin doğumunla bütün yaşamımız sana odaklandı. Bu bizden bir parça idi diye ilk başlarda sevinçten uyuyamadık acaba hala nefes alıyor mu, öksürdü mü, aksırdı mı, ağladı mı, hemen hazır asker oluyorduk, ama daha sonraları sen bizi uyutmadın zaten annen az mı çekti senden. Ben işten geldiğimde benim yanımda mışıl mışıl uyuyan bir bebek oluyordun, hala kızar annen bunun bütün derdi benimle idi diye. Loğusa yatağında bile babası ile resmi olan bir çocuk oldun onun için bile annen hala kıskanıyor. Adını koyarken bile o kadar zorlandık ki annen Anıl olsun dedi ben de bizden bir parça olsun dedim böyelikle Anıl Bülent oldu.

Sonraki yaşamında bir benim açımdan bir çalışma düzeni yüzünden seninle birlikte olamama kopukluğumuz oldu ama ben seni hep sevdim. Sevmemezlik edemezdim. Benim bir büyük zerzavatım bir de küçük zerzavatım vardı. Devamlı akşamları geldiğimde uyuyordun ama ben seni öpmeden uyuymazdım. Dakikalarca seyreder uyuma şeklinden yüzündeki ifadeden huzurunu sevincini görürdüm. Hele o pokemon kartları biriktirmen, sana sorardık büyüyünce ne olacaksın diye cevap hazırdı. Tabi ki pokemon antronörü olacam diye. Şimdilerde polis olacam veya asker olacam diyorsun ama bizim için önemli olan önce duyarlı bir insan olman ve onun yanında alacağın meslek hiç önemli değil her şeyi layığı ile yapacağını biliyorum.

Çok şükür ki yurdunu, aileni seven büyüklerini sayan arkadaşlarınla iyi geçinen görüş ve düşüncelerinle takdir ettiğim ve yurt dışında olmana rağmen dilini güzel konuşman, Atatükü seven ve onun değerlerini bilmen saygı göstermen, onu yabancılara karşı savunman, uyanık bir Türk genci olman. Kısacası tüm ailenin gurur kaynağı olman, bizim bir parçamız olduğunun kanıtı bence. Tabi bu arada Zeynel deden ile Hayruşu unutmamak lazım onların emeği bizden fazla üzerinde sen de bunu çok iyi biliyorsun.

Şimdilerde seninle bir baba oğul gibi değil, iki arkadaş gibiyiz ve her zaman öyle olduk. Artık aynı beden giyinsekte sen benim oğlumsun. Beraber sinemaya gittiğimde ben uyusamda senin yanında olmaktan mutluluk duyardım. Biliyorum sen de benim yanımda olmaktan. Her iyi veya kötü günlerinde babasının yanında tek yürek bir dev gibi oğlu olması çok onur verici ve ben o onuru yaşıyorum bu bana verilen en güzel hediye bence. Sonraları küçük zerzavat geldi yaşamımıza ve ben her ikinizi çok seviyorum. Her zaman ailece yanında olduğumuzu bil seni çok sevdiğimizi bil ve her kararında sana inandığımızı bil kocamanım benim.

Canım oğlum dile kolay 16 yaşına giriyorsun. Bu yaşın ve bundan sonraki yaşların sana uzun ömürler getirsin hatta torununun torunlarını gör. Büyük zerzavatım benim sen de yanında gurur duyacağın çocuklarınla çok uzun bir yaşam yolunda yürümen dileğiyle yeni yaşını kutluyorum.

Baban

 
Toplam blog
: 8
: 1979
Kayıt tarihi
: 19.08.06
 
 

1964 KIRKLARELİ doğumluyum. Eğitim kökenli olmakla birlikte 17 yıldır yurtdışında eğitim dışında res..