Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Doğum günün kutlu olsun Pınar'cığım!

Doğum günün kutlu olsun Pınar'cığım!
 

Doğum günün de, Yeni yılın da kutlu olsun PINAR'cığım.


Zehra Pınar ZORA'yı anlatmak için bir blog yetmez. Ama ben yine de bu bloğa onun hakkındaki tüm düşüncelerimin özetini sığdırmaya çalışacağım. Bugün onun Doğum Günü! Kaç yaşına basarsa bassın, Yeni bir yılla, yeni bir yaş almış. Zaten gençliğinden, güzelliğinden kaybetmeyen bir yapısı var.

İYİ BİR DOST

Pınar, gerçekten çok ama çok iyi bir dosttur. Hassas bir yapısı var, mimoza gibi değil ama duygusal olduğu için çabuk kırılabilir. Kırgın olduğu bir kimseyle de kısa sürede, hiçbir şey olmamış gibi tekrar candan samimi olamaz. Tabii bir insan çünkü. Zamana ihtiyacı vardır. Kırgınlığın ortadan kalkmasının mantıklı sebeplerini arar. Nabza göre şerbet veren, menfaat ilişkileri peşinde koşan biri değildir.

Onu çok ama çoooook sevmemin ana nedenlerinden biri de karakter olarak bana çok benzemesidir. Ben tabii yılların verdiği tecrübe ve birikimlerle ondan biraz daha olgun algılayabiliyorum üzerime üzerime gelen kötülükleri. Ama o çok üzülür, hasta olur.

PINAR tanıdığım günden beri (24 Ağustos 2008 MB Yazarları 2. İzmir Sohbet Toplantısı), kendisine karşı saygı ve insanî sevgi duydum. Ondan sonraki toplantıyı beraber organize ettik. Beni hiç üzmedi, aksine çok memnun etti. Misafirlerimize karşı mahcup olmadık onun sayesinde.

İki ay önce hastaneye yattığımda beni yalnız bırakmadığı gibi bu ayki hastane ikametimde de hep yanımdaydı. İzmir'de 150 üzerinde akrabam var tanıdıklar haricinde. Doktor, "En yakınınızın telefon numarasını verir misiniz?" dedi, PINAR'ın telefonunu verdim. Dostluğunun samimiyetine o kadar güveniyorum ki en yakın akrabalarımdan daha yakın oldu bana. Umarım Azrail düşünce değiştirir de benim de günün birinde Pınar'ıma abilik yapmama imkan çıkar.

İYİ BİR ANNE

Ebru Nur'un annesidir PINAR. Küçük Ebru Nur Milliyet Blog'un en genç üyelerinden birisi. Sayfasına bir bakın Ebru'muzun, sevinir. Şu anda dersleri fazla olduğu için çok blog yazamıyor ama yazacak. PINAR, evladına öyle güzel annelik yapar ki ben bile gördükçe imrenirim. Çocukluğum aklıma gelir, sevgisiz büyüdüğüm çocukluğum.

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1634712

PINAR, geçenlerde Ebru Nur'a güzel bir bir bilgisayar takımı aldı. Ama bilgisayarı kullanma önceliği Ebru Nur'da. O izin verince de PINAR kullanıyor. Böyle annelerin elleri öpülür, alınları öpülür. Topluma güzel evlat yetiştiren annedir PINAR. Yolu hep açık olsun!

PINAR'ın muhterem annesini de, kardeşi ŞEKİP'i de şahsen tanıma onurunu yaşadım. Onlar da çok güzel yürekli insanlar. Tüm ailesini tanımıyorum ama tümünün iyi insanlar olduklarını düşünüyorum.

ÇALIŞKAN ve ÇAĞDAŞ TÜRK KADINI

Pınar'ın bir gardırobu var şaşırıyorum. Her gördüğümde değişik ve kendisine çok yakışan kıyafetler vardır üzerinde. Durmadan çalışır. Patronunun ismi de Mustafa'dır benim gibi. Kendisini tanımadım ama benim güzel PINAR'ıma iyi davrandığını biliyorum ve onu da çok seviyorum.

İş yerinin kullanım için verdiği son model minibüs PINAR'da kalır. Patronu Mustafa Bey'in güvenini o kadar kazanmıştır ki geçenlerde çalışma koşullarında da iyileştirme yapıldı.

Bir erkek gibi çevik hareketlerle yürüyüp koşan, kadınlığını hiçbir zaman unutmayan bir güzel kadındır PINAR. Araba kullanırken görseniz, o kendinden emin hareketlerine hayran olursunuz.

Görünüm itibarıyla da, yaşam tarzıyla da tam çağdaş bir Müslüman Türk kadınıdır. Her şeyin iyisini almasını bilir. Hastaneye beni ziyarete geldiğinde çiçek getirdi ama yanında da vazosu vardı. Düşüncenin inceliğine bakar mısınız lütfen! Her şeyi düşünebilen, ne istediğini bilen ve mantığıyla hareket etmesini seven birisidir. Tabii aşık olduğu bir erkek dikkatsiz bir söz ederse mantığı unutuverir, duygusallaşır, kırılır, üzülür, ağlar. Ama hakaret etmez, kötülemez.

Buraya kadar yazdıklarımda zerre kadar yalan, abartma ve yalakalık varsa kalbim hiç çalışmasın! Dün, başından geçen bir kötü olayı anlattı telefonda, hüngür hüngür ağladım, kızımın başına bir şey gelecekmiş de kurtulmuş durumları oluştu. Onu bu kadar çok sevdiğimi dün çok daha iyi anladım.

Allah sevgili PINAR'ımın her isteğini yerine getirsin. Bundan sonraki yıllarda daha mutlu ve huzurlu olsun! Hiç sağlık problemi yaşamasın! Küçük Ebru'sunu kolaylıkla büyütsün. Aşk hayatında ne yapacağını kendisi çok iyi biliyor. İnşallah her şey istediği gibi olur.

Allah'tan bir dileğim daha var, ona abilik yapamadan canımı almasın!

YAŞ GÜNÜN, YENİ YILIN KUTLU OLSUN PINAR'ım! Uzun ömürlü, sağlıklı ve mutlu bir yaşam sür!

Mustafa Mumcu, İzmir, 31 Aralık 2008 / 16:10

 
Toplam blog
: 324
: 2811
Kayıt tarihi
: 10.04.07
 
 

06. 06. 1945 İzmir doğumluyum ve İzmirli olmaktan da gurur duyuyorum. 1968 yılında birkaç yıllığın..