Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mart '14

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Doğum günün kutlu olsun sevgili yavrum.

Doğum günün kutlu olsun sevgili yavrum.
 

  Bugün 8 Mart. Sabah gazeteleri açtım , Boy boy kutlama ilanları. Mobilya fabrikaları, Kozmatik firmaları, Bankalar, aklınıza gelebilecek onlarca kuruluş Dünya Kadınlar Günümüzü kutluyor. Cep telefonumu açtım, Ard arda bir dizi mesaj. Herkes, her kuruluş Dünya Kadınlar Günümüzü kutluyor.Sosyal Paylaşım sitelerini açıyorsunuz. Tanıdık tanımadık yüzlerce kişi Dünya Kadınlar Günümüzü kutluyor.

  Kimi kutlamada  Dünya Kadınlar Günü, kimi kutlamada  ise Dünya Emekçi Kadınlar Günü ibaresi geçiyor. Ama bütün kutlamalarda ortak olan kelime Kadın. Anlayacağınız bugün Kadın cinsi için çok önemli bir gün.Yeri soframızda öküzümüzden  sonra gelen, bir çok kişi tarafından erkeğin üremesi ve yaşamını kolaylaştırması için yaratılmış bir canlı olarak düşünülen, istenildiğinde alınıp, satılan, kızıldığında dövülen hatta öldürülen, işkence edilen bir canlı. Yılda bir kez pankart pankart  günü kutlanan bir canlı.

  Ben bugün Dünya Kadınlar Gününü kutlamayacağım . Zaten yeteri kadar kutlama var orta yerde. Ben kutlamasam da olur.

  Ben  ülkemizde 1984 yılında kutlanmaya başlanan ama dünyadaki geçmişi çok daha eskiye dayanan bugünde bir başka olayı kutlamak istiyorum.

  Bu olay benim için özel. 8 Mart 1982 günü doğan küçük kızım Burcu Göker'in doğum gününü kutlamak istiyorum. Hem Burcu Göker ülkemizde Dünya Kadınlar Günü kutlamalarından önce doğduğu için bu günü kutlamayı daha fazla hak ediyor benim tarafımdan.

  İyi ki doğdun Sevgili Yavrum. İyi ki yaşamımı renklendirdin. Bana  bambaşka bir kapı açtın yaşamımda.

  Bugün belki senden uzağım, Son yıllarda ki , 15 yıl kadar oluyor doğum günlerinde ayrıyız. Senin tatillerine denk düşmüyor doğum günün . Ama olsun. Ben hep senin yanındayım.Bugün gene sihirli bulutuma binip uzak diyarlara, senin olduğun ülkelere doğru bir yolculuğa çıkacağım ve senin pencerene güller bırakacağım.Sevgimle, özlemimle renklendirdiğim  pembe güller.O gülleri pencerende gördüğünde bil ki.

  Seni çok seviyorum ve seninle gurur duyuyorum.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..