Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Mart '16

 
Kategori
Şiir
 

Doğum günün kutlu olsun Şule'm

Doğum günün kutlu olsun Şule'm
 

Sevmem aslında doğum günü kutlamalarını

Belirli günler, haftalar gereksiz seremoniler

Doğduğun günün akşamına götürdü hafızam beni

Ereğli Devlet Hastanesine yatırmıştım anneni

Aşağıdaki kahvede oturdum, beklemeye başladım

Geçmiyor zaman bir türlü, sanki saat mi durmuştu

Çay üstüne çay, sigara üstüne sigara, tablalar doldu boşaldı

Nihayet haber geldi, 'bir kızın oldu' dediler

Saat de akşam sekiz olmuştu

Sonradan öğrendim ki, ağlamamışsın doğduğunda

Ebe hanım vurmuş popona amma nafile

Telaşlanmışlar tabi haliyle

Ebe hanım bir iğne batırmış popona

O zaman başlamışsın ağlamaya

Böylece dünyaya merhaba dedin

Başlamış oldu senin de yaşam savaşın

Sıra adını koymaya gelmişti

İsimler sözlüğüne taradım

Tüm isimlere baktım

Sonunda adını 'Şule' koydum

Canlı bir mücevher oldun

Anenle benim dünyamıza

İki cihanda da yolun ışık, aydınlık olsun

Doğum günün kutlu olsun canım Şule'm

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..