Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Doğum gününüz için değişik bir hediye !

Doğum gününüz için değişik bir hediye !
 

Her yıl doğum gününüzde birileri size ne alacağını, neye ihtiyacınız olduğunu düşünüp durur. Aynı şey sizin için de geçerlidir; eşinize, anne-babanıza, arkadaşlarınıza doğum günlerinde vermek için en uygun hediyeyi seçmek için kafa patlatıp durursunuz. Kimi zaman da almış olduğunuz hediyeye teşekkür edilse de, siz içten içe aldığınız şeyin aslında hiç de makbule geçmediğini, beğenilmediğini ya da kullanılmadan bir dolapta bekleyeceğini hissedersiniz. Bu yüzden de bazen şevkiniz kırılır, “bir daha bir şey almayacağım” der, ama elbette bir yıl sonra yine kendinizi vitrinlerin önünde hediye telaşında bulursunuz.

Bu yıl bir karar aldım – artık bana gelecek bir hediye istemiyorum. Allaha çok şükür, bana hediye olarak gelebilecek maddi değere sahip, ihtiyaç duyduğum ya da gerçekten istediğim şeyleri alabilecek durumdayım. Ama binlerce kişi benim kadar şanslı değil. Özellikle de daha hayatın çok başında olan çocuklar... O minicik avuçlarına küçücük bir hediye bıraktığınızda, gözlerinizin dolmasına neden olacak kadar içten bir şekilde sevinen, anne-baba şefkatinden yoksun, onlara özenle bakmaya çalışan insanlara rağmen aslında kendi içlerinde yalnız olan o çocuklar...

Bu yüzden bu mesajı okuyan tüm sevdiklerime bir çağrı yapmak istiyorum : Bana hediye almayı düşünüyorsanız, bunun yerine hediye için ayırdığınız parayı lütfen çocuklara yardım etmek için kullanın. Bunun için size bir adres de gösterebilirim : Kasımpaşa Çocuk Yuvası.

23 Eylül 2007 tarihli Hürriyet Gazetesi’nde Ayşe Arman’ın konuğu Oya Kayacık’tı - Kasımpaşa Çocuk Yuvası’nın “Oya Annesi”. 17 Ağustos depremi sırasında ağır hasar gören binaları, yani aslında “evleri”, “yuvaları” yeniden yapılıyor. Burada kalan çocuklar geçici olarak diğer yuvalara dağıtılmış ama tekrar “evlerine” dönmek için gün sayıyorlar. Binayı Kasımpaşa Çocuk Derneği yaptırıyor ama tahmin edersiniz ki çok maliyetli. 900 bin YTL’lik bir proje; 300 bin YTL’sini bulmuşlar ama 600 bin YTL’ye daha ihtiyaçları var. O çocukları tekrar evlerine döndürebilmek için gerekli olan bu parayı benim için onlara verir misiniz ?

İnanın, bu bana alabileceğiniz en büyük armağan !

Kasımpaşa Çocuk Yuvası Koruma Derneği

Türkiye İş Bankası Kasımpaşa Şubesi 22448 YTL hesabı

Belki bu yazıyı okuyan sizler de doğum gününüzde başka armağanlar isteyebilirsiniz sevdiklerinizden. Hiç tanımadığınız birileri, siz doğduğunuz için mutlu olsun istemez misiniz ? Size belki sessizce “iyi ki doğdun, teşekkür ederim” dese, bu sizin için güzel bir armağan olmaz mı? Birilerini mutlu etmenin en güzel hediye olduğunu, en büyük mutluluk kaynağı olduğunu düşünmüyor musunuz siz de ?

O zaman (en azından bu yıl) doğum günü hediyelerinizi çocuklara ya da ihtiyacı olan diğer insanlara verebilir misiniz? Doğumunuzla onları sevindirebilir misiniz?

 
Toplam blog
: 15
: 1202
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

1973 İstanbul doğumluyum. Kadıköy Anadolu Lisesi ('91)'nin ardından 1995'te Boğaziçi Üniversitesi..