Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Doğumgünü dileğimsin

Doğumgünü dileğimsin
 

gün ağlar kayısı çiçeklerinde

penceremde soğuk bahar ışıltısı

kuş cıvıltılarında buruk sevinçler


buz beyazı denizde mutsuz dalgalar dolanır bileklerime

toprak bir özlem kokar, bir ölüm

kah sana yanarım, kah sensiz üşürüm

bulutlardır gözlerimde kördüğüm


çağla gülüşlerini aşırdı arsız mevsim

bir karıncaya takılıp düştü kelebek peşindeki çocukluğumun gölgesi

umrumda değil avcumda siyahını bırakan uğur böcekleri


yokluğunun ilk nisan yağmurları

ölü bir bedende dirilir doğum sancıların

ruhum seni yüklenmiş

bu can beni tüketmekte


yitik bir kent buldum karanlıkta

unutulmamış kapı eşiklerinde çalınmamış zilleri sevindirdim / çalıp kaçtım

yorgun bir rüzgar buldum

maviyi eledim uçurtma kuyruklarında


büyümek; en öksüz haliymiş insanın

ne sesim yetiyor, ne ellerim

şiirmiş, yaşamakmış, sevişmekmiş

her şey anlamını yitirdi gidişinle



Arzu Altınçiçek

30.03.2010

 
Toplam blog
: 88
: 392
Kayıt tarihi
: 13.11.07
 
 

Nisan -1970 İstanbul doğumlu. Genç Kuşak Aktüel dergisi genel yayın koordinatörü. Haftalık yayımı..