Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Doğumgünü

Doğumgünü
 

Doğumgünü


 

Canımın canına, , ,  

“Bir yaşıma daha girdim”. Çoğunlukla bizi şaşırtan olaylar karşısında söylenen bu söz bugün gerçek anlamını buldu bende… senLe birlikte yeniden doğdum herseferinde… 

Tam 31 yılı devirdiğin şu günlerde hayatının bilançosunu yapsam, oturup düşündüğümde herkes kadar her şeyden azar azar alınmış bir pay var hayattan… eskiden büyümekken doğum günleri şimdilerde ise yaşlanmak anlamına geliyor yalnızca… aradaki tek fark bu … 

Yolun yarısına yaklaştık artık şairin dediği üzere, alınacak daha çok şey var hayattan daha yaşanacak çok duygu.. tam tamına başındayız aslında, tamda yeni yeni çözmeye başLamışken şifreLeri. Yeni yeni anlamışken yaşamanın değerini ki , yeni başLıyoruz yaşamaya. 

benim gözlerimde ışıltı, evladının sözlerinde sevgi… bu kadarı da sana yeter zaten.. mutLuLuk dediğin bu değiLmi… 

İyiki Doğdun… İyiKİ HAYATIMDASIN… 

geri kaLan ömür yoLunda beraber yürümek umuduyla Seni SeviyoRum… 

(doruk paşam ve Şebnem için eşine) hediyem.... (CYLN) 

 

 
Toplam blog
: 56
: 458
Kayıt tarihi
: 27.01.11
 
 

Şiir yazmayı, edebiyata olan ilgimden kaynaklı düz metin yazmayı çok seviyorum. Duyguların yazıya..