Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '13

 
Kategori
Deneme
 

Doksan dokuz Köyden kovulsamda yüzüncü Köy Benimdir

Doksan dokuz Köyden kovulsamda yüzüncü Köy Benimdir
 

Doksan Dokuz Köyden Kovulsam Da Yüzüncü Köy Gatantide


Ah be büyütemedim seni çocuk yanım.

Hıçkırığını dindiremedim öksüz yanım.

Dillendiremedim seni seyirci yanım.

Susturamadım seni çığlık yanım.

Haklının yanında olup haksızın karşıtında oluşum hep göçler verdi hayatıma ruhuma benim. Suçum; doğruluk.

Ben hep sanık kürsüsünde oldum.

Tanıklarım; darıdünyayı kendi için yaşayanlar.

Karar; doğru söyleyeni dokuz köyden kovulmasına, verildi hep....

Ben hep göç kamyonlarında oldum, 9 köyden değil, 99 köyden kovuldum.

Olsun varsın 100’üncü köy benim ya, aslolan ve ebedi olan da o'ya.


DİLEK EJDER 

 
Toplam blog
: 52
: 596
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

Araştırmacı yazar, şair, aforizmacı, ressam, besteci... Kardelenler diyarı Sarıkamış’ta doğdu..