Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Şubat '09

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Doktor ve hastane!

Doktor ve hastane!
 

www.doktorihmali.com


"İhmalleri insan öldürüyor"
Sevgili MB ve Google’den gelen ziyaretçi arkadaşlar;
Bir süre önce çok değerli bir ağabeyimizin vefat haberini blog olarak burada duyurmuştum. Bu ağabeyimin adı ORHAN ERTUĞRUL linkini verdiğim bloğumda konuyla ilgili daha detaylı bilgiyi bulabilirsiniz. Ne tesadüftür ki daha sonra Orhan ağabeyim sevgili eşinin de MB ta yazdığını öğrendim. Tabi ki buna çok sevindim Kendisinin burada MB olduğunu tesadüf eseri, bana yani yukarıdaki linkini verdiğim bloğa bir mesaj attığı zaman öğrenmiş oldum.

Bana ilk mesajında: “Ağlıyorum: Orhan'ımla ilgili yazınızı okuyorum. Uzun uzun yazacağım. Keriman Ablanız” yazmıştı ve rumuz’u 68’li di. Hemen sayfasına gidip Keriman Tevhit Ertuğrul ablamızın kim olduğunu öğrendim.

Daha sonra kendisiyle mesajlaşmalarımız sürdü. Bana Orhan ağabeyin hastalığı döneminde, yaşananlarda bir doktor ihmali olduğunu ve bunu yazacağını söylemişti.

Geçenlerde bana tekrar mesaj atarak;

SİTEMİ KURDUM
Kardeşim Talip, Orhan abin için siteyi kurdum. Okuyunca yorumlarını bekliyorum. Eşim Orhan Ertuğrul’u 17 Aralık 2008 günü kaybettim. Onun için site kurdum. Sitemin adresi ne kadar çok kişiye ulaşırsa o kadar amacıma çabuk ulaşmış olurum. Desteklerinizi bekliyorum. Site adresimi, tüm arkadaşlarınıza göndermenizi rica ediyorum. Bu’da SAĞLIK TERÖRÜDÜR. doktorihmali.com Keriman Tevhit Ertuğrul Emekli Öğretmen

Sitesinden kısa bir alıntı;

“DOKTOR VE HASTANE
İhmalleri insan öldürüyor”
“Benim başıma gelenler başkasının başına gelmemeli! İnanıyorum ki Allah bana bir misyon yükledi. Bu misyon "Kader" diyen kişilere, herşeyin kader olmadığını anlatmam için.
Can yoldaşım, 37 yıllık hayat arkadaşım Orhan'ımın başına gelen KADER değil İHMAL di. Canım eşim, biricik Orhan'ı ma zamanında müdahale edilseydi, 52 gün yoğun bakımda çektiklerini çekmeyecek ve bugün hayatta olacaktı diye düşünüyorum. İnsanların yaşam hakkı ihmal yüzünden elinden alınmamalı, yaşam hakkının kutsal olduğu unutulmamalı, acı çekmeden ölebilmeli…”

—Duyduğum kadarıyla yeni kurulmuş bu site bazı çevreler tarafından rahatsızlık uyandırmış; bence de uyandırmalı zaten (!) insan hayatı bu; ” çamaşır makinesi” değil! Herkes mesleğinde aynı titizliği göstermeli.

Bu siteye herkes başından geçen ilginç hastane veya doktor olaylarını yazabilir ayrıca orada ki tıbbi bilgilerden faydalanabilir. Bu siteye sadece kötü anılarınızı değil, iyi anılarınızı da yazabilirsiniz.
Keriman ablamız sizin yukarıdaki yeni sitesini ziyaret etmenizi bekliyor sadece bir “tık.”
Sevgi ve saygılarımla

M.Talip Girgin
Tüm yazdıklarım!

Not:115 kg 06.03.09!
103 kg 28.08.09!

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..