Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ekim '19

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Doktorlar Yönlendirme Yapabilmeli

Geçmiş radyo kayıtlarını dinliyorum. Göz kusurlarından bahsediyor. Tabi önemli ama bence asıl önemli olan doktorların hemşirelerin yönlendirme yapabilmesi.

Ben hastanede yatarken bir aileyi bakım konusunda bilgilendirdim görmeyen bir çocuk geldi hocamız körler okulunu rehabilitasyon merkezini yâ da en azından Aile bakanlığı ve derneklere yönlendirme yapabilir.

Sonradan engelli olanlar çareler arıyor hem psikolojik desteğe bilgiye ihtiyacı oluyor. Doğru yere ulaştığında ömrünün en güzel yıllarını geride bırakmış olabilir.

İşte Valiliklere Kaymakamlıklara proje sağlık personelini hap niteliğinde de olsa bilgilendirelim. Görmeyen bir çocuk yâda diğer engel gurupları doğru yeri bulsun zaman kaynak tasarrufu sağlansın.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..