Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '07

 
Kategori
Meslekler
 

Doktorluk

Doktorluk
 

Arefe günü kızımın soğuk algınlığı astımı depreştirince her tatil ve özel günüm gibi bayramın 1. gününü de İstanbul Cerrahi Hastanesinin acilinde geçirdik.

Personel bizi 1 hafta görmezse ikinci hafta gittiğimizde kapılarda karşılıyor, ooooooo(!) Sim, hayırdır gelmedin epeydir? , büyümüşsüz kız, diye kızıma takılıyorlar, neyse Allah beterinden korusun tabi, buna da şükür.

Kızım ilaçlı hava üfleyen cihazla iyileşmeye çalışırken şöyle bir etrafı seyre daldım, bir küçük elma yanaklı oğlan da astım krizine girmiş, onu da tüpe bağladılar, bir ablanın baş ağrısı tutmuş, bir de iğneden korkuyormuş ki bağırtılarına bizim maskeli çocukların yüreği ağzına geldi, üç kişi tuttular sonunda bir ağrı kesici iğne yapıldı da taburcu oldu çok şükür.

Bir beyefendinin sanırım beli tutulmuş, aşiret reisi midir, çok çok sevilen biri mi bilmem 15-20 kişi acilin önünde, içerde vs. bekleşiyordu, biz kızımla yalnızdık kendimi pek bir gariban hissettim :)

Bu arada bizim cici bayan doktor bir kızıma, bir diğer ufaklığa gidiyor, sonra sanırım yatan hastaları ziyaret ediyor, sonra tekrar geliyor, dört dönüyor anlayacağınız.

Dedim ki içimden yaw marazlı çocuk annesi olmak zor tamam ama, doktor olmak ne zor…

Ne özel günü var, ne bayramı ne seyranı, üç kuruş para için oradan oraya koşuyor kadıncağız.

Yine burası özel hastane, şartlar çok daha iyi, ya diğer ssk ve devlet hastanelerindeki çalışma şartları, hasta yoğunluğu, vallahi yapılacak iş değil.

Ben sanıyorum ki bu insanların içine Allah tarafından bir his veriliyor ve bu mesleği şuursuz bir şekilde seçiyorlar :))

İşimiz akşam üstü bitti, kızım biraz açıldı, ödedik faturamızı, çıkarken rastladım doktor hanıma, belli belirsiz bir gülümsemeyle güle güle dedi kızımın başını okşayıp, İYİ BAYRAMLAR dedim gülerek, yüzüme bakıp kocaman güldü:)

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..