Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '16

 
Kategori
Deneme
 

Dökülenler

Dökülenler
 

Neyi öğrenmeliyim Bergüzar, niçin mutlu hissetmiyorum? Bana akıllı diyorlar ya nerde o zaman bu aklım, çözemiyorum hiçbir şeyi, en basitleri dahi. Çocuk gibi hissetmekten ve yaşamaktan yoruldum. Elimi oynatacak halim yok sanki, kendimi savunacak ya da kendimi sunacak mecalim yok. O yaşam enerjisi dedikleri şey ne, bilmiyorum. Bin yıl uyumak istiyorum. Dünyada ne işim var, sabahları ölgün, iş yerine aktarılarak otobüslerde neyin mecburiyetindeyim? Korkularımdan neden kurtulamıyorum? Aklımdan bir saniye çıkmaz mı ölüm? Bu işkenceyi anlayamaz çekmeyen. Niye sırıtmak zorundayım insanlara? Neden ille beni sevsinler istiyorum? Beni sevmeleri için şaklabanlıklar yapıyorum. Nefret ediyorum birçoklarından. Ben sevmek istiyorum dibine kadar, sevmeye de çok açım. Yoruldum Bergüzar, antidepresanlar da bir yere kadar. Kalbimi çıplak bırakayım istiyorum; güllere ve rüzgarlara karşı, cesaret edemiyorum sonra. Bana akıl ver, bir yer göster ya da şarkı söyle. Beni kendi halime bırakma lütfen..

 
Toplam blog
: 10
: 131
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

35 yaşındayım, Edebiyat ve tiyatroya meraklıyım. Sevgiler.. ..