Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '16

 
Kategori
Edebiyat
 

Dokun bana

Dokun bana
 

Sevişmeye çokça düşkünsem evet annemin dokunmazlığının suçu. Suçuma mazeret üretmiyorum bundan çok eminim. Cemal Süreya'yı da örnek vereceğim şimdi ama o da mazeret olsun diye değil. Sonra Kafka'nın Prag genelevlerinden çıkmadığını söyleyeceğim. Böyle duygusal,sakince, öteki adamlar uzak değil sevişmeye. Sevişmek derken tam da kelime anlamıyla kullanıyorum. Bir git-gel olayından ibaret değil çoğu erkeğin anladığı gibi. Bir vücutta gezintiye çıkmak gibi. 37 buçuk derecede dudaklarımla en sevdiğim keşif ,esmer coğrafyada. O sıcak, ipek bedeni hissetmek için gelmiş olmalıyım dünyaya. O an sonsuza kadar sürsün istiyorum;ancak o zaman yetecek,doyacağım sanki dokunulmamışlığıma.

Ellerim hepsini ayrı tanıyor o kadınların. En sıcak neresi,en yumuşak.. Nerede bitiyor saçları? Ensesiyle kulağının arasındaki mesafeyi dudağımla ezberliyorum ki bir kadının en kadın yeridir orası.Ne tatlar biriktirdim öyle.. Biriktirdim ve şuna inandım:

Sezen Aksu kesinlikle kadın olamaz..

 
Toplam blog
: 10
: 131
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

35 yaşındayım, Edebiyat ve tiyatroya meraklıyım. Sevgiler.. ..